2010年8月30日

Simplylife Barkery Cafe

朋友生日找來這間cafe celebration
因為大家都冇黎過lei 間...而且聽聞質數錯唔錯~
但係太遲決定所以full 了 booking
要walk-in 等位...
佢ge 等位形式好得意..唔係派飛..係真係要企定定排隊咁等
大概6:45 到等左30 mins 就有位....比想像中快!

我地坐露天位...都okay 唔太嘈.下次要試下陽光下tea 一tea!

每木台都會有一碟法包...暖暖地, 個皮脆脆地 ,牛油質地creamy... 唔錯!


芝麻汁蟹肉沙律
好多蟹肉! 同埋我地都好鍾意佢個芝麻汁sauce ~


爐魚risotto
壽星女唔食魚都覺得okay(可能唔腥) risotto ja係意大利紅糙米..質地濕濕地幾得意

煙肉芝士牛肉漢堡
個牛肉好juicy!! 熱熱ge 牛肉令到個chesses 溶溶地夾住個軟軟麵包


Flat Pasta with prawn
不過不失

Lemon Chesse Cake & banana chocolate cake
 

lemon cheses cake 唔錯幾fresh~lemon mix chesses lei 個味道又估唔到幾match wo!
banana chocolate 就真係勁重banana 可能我不嬲都唔鍾意 banana 味 所以我一般

因為佢lei到原來出名cake 所以當有人生日你可以要求佢支生日名落隻dish 到 lei 個service 唔錯
另外唔知係咪因為係lei 間 cafe 美心集團..所以如果你自攜美心cake 都可以 free 切餅費

重有...過左8:30 0個到d 包包 會 sales $23/3 個 我地買左一包  做聽天ge breakfast ~ nice dinner



地址: 九龍塘達之路80號又一城L2層42號舖
電話: 2265 7418

沒有留言:

發佈留言