2011年4月4日

澳門(兒童節)-旅遊塔360 旋轉餐廳

買左個平平PACKAGE, HKD 368 包來回船飛& 觀光塔BUFFET, 第一次黎觀光塔食  buffet , 有人話ok, 又冇人話好唔得~ 今次就等本小姐親身黎trytry la!!



沙律BAR
餐湯, 冇試到.

我試左下0個個, 鍾意食硬包...但我都覺得好硬
冷盤
風腿砵酒燴栗子(左): 本身好鍾意食粟子, 點知食第一粒已經係壞左ge 粟子味, 第2粒冇事,第3粒又係壞, 點解buffet 都有咁ge 情況發生...
葡式蒜香椰菜(左二): 味道同屋企ge 炒椰菜冇咩分別

車仔麵, 貌相唔吸引, 冇試

日本ge sushi & 冷麵. 一樣都冇試到, 唔關之前核爆事件冇試, 而係個樣唔吸引! 好似放左好耐咁!


青口, 生蠔, 元貝, 因為我唔食生野, 所以冇試到, 我朋友話okay wo.

我試左葡式焗鴨飯(左下):同普通炒飯冇咩分別, 食唔出鴨味
香煎立魚配燴雞心豆,葡腸及椰菜(右上): 個名好似好複雜, 其實同煎龍利柳分別不大
熟食,唔係好食唔係難食
香草燒豬腩肉卷, 味道都okay, 食到好重黑椒味道, lei個肉好似牛展, 一層豬似, 一層肥膏

印度美食, 係咁多樣食物入面, 最好食ge 一樣, 放一d 咖哩ge sauce 落個薄餅到夾埋一樣食
甜品部, 只係試左3隻, 因為真係唔太吸引
杏仁撻: 個撻底整得好散, 一吉落去就碎晒, 成舊野都好甜, 冇咩其他味道, 所以食左上面ge果仁已經放棄左lu...
木槺布甸: 唔知點解一食落去有我最唔鍾意食 ge 椰絲, 所以一啖即止 :s


生果bar....成個buffet最好食係菠蘿!

明明記得係由20:30-22:30 , 但突然有waitress 話今日closed 22:00 ,但冇關係~ 因為我個胃已經overload 左 而且食物質數真係好一般... 果然係食view 並不是食food.
雖然明日係假期, 但成個餐廳我估計只坐了30%客人, 大部份是情侶, 只有我和另外木台唔係, 但係講睇view 黎講 的確係唔錯~ 可以360睇晒成個澳門ge 夜景, 以咁平ge package 黎講...起到
發下夢都算抵ge~但正價$388 黎講絕對唔值~ 所以追求食物多過個景就唔好黎la....


地址: 南灣填海區
電話: (853)2893-3339
WEB SITE: www.macautower.com.mo/








沒有留言:

發佈留言