2011年4月17日

DIY 藍莓芝士凍餅


因為昨天太努力整個餅底la~ 點知預多左份量~ 所以有機會再比我再小試牛刀@cake !! 但在網上search 左好耐, 都搵唔到我心目中藍莓芝士凍餅ge食譜(因我只有whipping cream &cream cheese), 忘記買最重要的水果 !! 所以我抄了別人的芒果凍餅食譜, 再自行調改份量同食材~ 希望可以成功la !!!



(份量: 一個短莎利蛋糕帽 相等於 一個3 吋蛋糕份量)
餅乾底:
原本用剩ge 餅底
乳酪蛋糕體:
Cream cheese 75g
whipping cream 45g
鮮奶 40g
藍莓果醬 50g
細沙糖 15g
檸檬汁 半個
魚膠粉 5g

餅乾裝進塑膠袋中壓碎 (越碎越好), 再加入已溶化牛油拌勻,以湯匙壓入模型中, 置於冷凍備用
魚膠粉用熱水開稀, 待液態狀備用
將cream cheese ,whipping cream, 鮮奶,沙糖 拌勻,再加入 魚膠粉,藍莓醬,檸檬汁 打至無顆粒*
倒入模型, 冷藏4小時以上凝固後即可食用 !

**cream cheese 好難打至無顆粒, 唔知係咪我用手打, 冇用原本食譜打蛋器打, 但味道不影響, 但會看到有很微細粒狀cream cheese :s

 

超級厚的餅底!做法其實好簡單~ 只係將所有東東 攪拌便可, 但這次我私自改了後多成份, 所以看見成功了, 好有成功感ar! 但貌相非常之一般, 我不喜歡太彩色的蛋糕, 感覺好藥水, 但可能我用的是70%新鮮藍莓果醬, 所以味道可以騙人是用新鮮藍莓做的 keke , 而且自行加檸檬汁, 感覺上冇咁甜, 感覺新鮮一點 !

沒有留言:

發佈留言