2011年6月4日

三小姐海鮮小菜

今日又黎左大埔, 聽聞大埔街市有一個幾大ge 熟食市場, 所以今次就黎trytry lei 個la!!
唔知今日係咪星期六, 所以一上到去, 好多人.....個場坐到滿晒, 非常熱鬧~
~ 朋友就帶左間佢覺得出好食ge 三小姐~ 點知好多人等~原來諗住放棄去對面0個間~ ar 老闆就立即話有位, 真係good timing!

佢ge 野食, 大部份都係大排檔野食~ 同埋有d 海鮮!

生炒骨 $48
佢menu 0個到有生炒骨同埋京都骨, 其實我地完全唔知有咩分別, ar 姐話生炒骨多人叫wo~一上菜~都幾大碟ar~ 品道唔錯~ 不過我縑佢炸粉多左少少~ 冇咩肉食~ 不過冇所謂la~我重點都係鍾意食佢d 菠蘿

蒜蓉蒸勝瓜 $42
嘩~好多蒜蓉ar!! 我好鍾意ar~雖然只係一碟好普通ge 菜式~ 但好好味ar!

佢係有好炸左ge 蒜蓉同埋清蒸ge蒜蓉, 所以食完飯成個口都好蒜蓉 ~~

特色芝士焗大蝦 (配伊麵/飯) $88
嘩~ 竟然有好鍾意食ge 芝士同伊麵~ 殺a! 原來諗住叫佢0個個招牌菜"籠仔糯米蒸膏蟹", 但係我想食芝士~ 所以叫左我0個個,一向mama 地蝦~ 我的朋友對佢ge 蝦讚不停~係好大隻同埋多膏, 不過我ge重點係食佢d 芝士同埋伊麵!

嘩~好正ar! 真係好多芝士~而且味道好濃~好味過上次稻香0個個wo~

總括黎講食物okay~ 因為我都幾鍾意食大排檔ge 野食~ 面對環境okay , 都唔算污joe, 重點係食大排檔野, 又有冷氣~一班朋友大大聲講都都冇有怕 ! :D

地址: 大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓CFS35號舖
電話 : 2638 2023

1 則留言: