2011年6月21日

新斗記


今天是本小姐的牛一, 所以懶巴閉請左一天假~ relaxing~~
早上相約媽媽飲茶, 去了一間未去過的茶館, 點知我地10點幾去到, 重未開門~ 食好野要堅持~等到11點等佢開門, 我地只不過 11:05 入到去, 所有ge 卡位已經冇晒~ 咁我地唯有坐圚臺 la ~

好得意ar! 佢d 餐具全部都用晒公雞ka~ 好似大榮華咁~



其實佢應該係出名乳豬少炒0個d~ 所以比正常茶樓少點心~ 所以都唔可以怪佢咁遲先開門 ~~


手拉布腸粉
平日腸粉~我只愛食冇餸ge 腸粉~一上碟~嘩好得意ar!!排得~ ng~好滑! 同我地平日食ge 賜粉有分別~平日我地食開ge 腸粉通常皮好薄ge 麵粉, 而佢係好煙un有口感ge腸粉~ 唔錯 !


斗記流沙包

平日成日去稻香, 但冇我鍾意食ge 流沙包~ 見到難得有~梗係order la! 咬第一啖~冇料到ge !? 冇野流出黎~當冇警介ge ge 時間咬第2啖~ 大穫~ 好熱ar d 流沙! 唔錯幾好食~ 不過如果多d 流沙餡會重好 !!

豬肚燒賣

本身見到個名已經唔會叫~因為我唔食豬肚~但媽味好似好想食~ 不停叫人試下~所以 就叫左la=.= 豬肚係我第一次食應該, 有dd 爽, 不過我mama 地 lei d 野~ 燒賣okay la
馬拉糕
其中一個原本黎lei到就係為左lei 舊馬拉糕, 琴晚0個餐食唔到, 而且宜家d 茶樓都少左有lei d 大大舊ge 馬拉糕~大部部都整左蛋糕仔形ge 千層馬拉糕 dislike ! 點知好開心放入口ge 時間, e!!! 咁大陣椰汁味ge !! 放棄了, 失望~

環境黎講唔錯~ okay~ 最鍾意佢冇得搭臺~ 坐得幾舒服, 同埋我過左一陣已經坐滿晒~要開始等位~ 所以我諗假期, lei 間野都幾多人~
我見到佢重有一個雪山叉燒包同埋佢有d 腸粉好似越式米卷都好想試~i will be back :p

地址:大圍積福街76號康樂樓地下
電話:3102 2282     



2 則留言:

  1. 呢間酒樓好似都幾有特色...但貴唔貴呀??

    回覆刪除
  2. 生日快樂 again ^^

    i like 呢種中式酒樓呀!
    令我生日都好想去嘆返個早餐:p
    可惜今年唔得住 嗚~
    下年我會黎架! haha

    回覆刪除