2011年8月6日

河合局日本料理


熱到死la, 做完運動, 但又未dinner 點算好lei
朋友說去日本料理吃個冷麵吧 ! 一個不錯的主意



不講也不知道, 原來大圍顯徑有一間日本餐館
最後order 了一個剌身冷麵set
waitress 上了刺身



入面其實只有三交魚我吃的 -.-
入面有3文魚, 油甘魚, 吞拿魚,甜蝦,魷魚
我試左小小一啖油甘魚, 我朋友唔食魚話okay, 係有少少似雪魚絲ge 味, 黃色ge 部係有少少薑味~ 但見到個樣我已經放棄 :s 所以我比晒朋友食, 佢比晒d 三文魚食就算

朋友的稻庭烏東, 試了一條, 都okay 彈牙


我的綠茶麵, 聽個夠令我lei個綠茶迷充滿好奇, 所以一試 !! 其實同普通冷麵分別不大, 但吃到微微綠茶味, 而且冷麵溫度剛好, 立即降溫, 冷麵汁,如果淡一些會比較好, 咸了一點配合蘿蔔溶一起進食~ 不錯不錯

最後和普通日本餐廳一樣, 送上雪糕燸米糍 mango 味 的~~~~.

總體來說, okay la~

地址:大圍下徑口村154號地下
電話:2601-3150


沒有留言:

發佈留言