2011年3月21日

咖啡杏仁曲奇

LEI 排唔知係咪食左好多朱古力味道GE 野食, 所以今次曲奇, 都係臨時改整咖啡味 LA :P


<><>
材料:
牛油120克熱水1湯匙
糖霜50克.     即溶咖啡1湯匙.
低筋麵粉175克杏仁片40克
做法:
1. 麵粉篩勻待用,杏仁片預先焗香。用熱水先調溶即溶咖啡
2. 牛油與糖打至奶白色成忌廉狀
3. 將咖啡溶液加入(2)中打勻
4. 再將麵粉加入(3)中拌勻,下杏仁片拌勻成粉糰,先雪片刻,再將粉糰放入
保鮮紙中整成長條狀,放冰格雪約2小時
5. 將粉糰取出切成一塊塊,放入已預熱的焗爐用165 度焗10分鐘,轉150度焗
多5分鐘即可。




 

唉....我真係照跟食譜整左長條狀...但完全冇諗過雪完之後係會硬到咁
嗚...人地諗住整豬頭型KA...

所以迫於無奈整返長方型LO...

焗GE 時候已經好香KA LA

成品!!

yeah!今次好成功ar! 口感係我想要硬硬地ge 感覺, 唔知係咪真係janice 所講, 隻牛油好得lei,佢地話食到牛油味, 但佢地係唔sure 重有咩味, 可能牛油味蓋過左咖啡味, 下次可以再落多少少咖啡粉sin, 屋企人食完, 大家都覺得okay, yeah ~我成了 !

下次我要整返豬頭 !!!



3 則留言:

  1. 個樣好靚呀! 而且有好多好多杏片
    見到就想試下喇 hohoho!

    回覆刪除
  2. 個樣好似好得...有冇留d比我試下呀....:)

    回覆刪除
  3. haha 冇ar~ 太受歡迎 已售罄
    下次放假整完拎比你la~

    回覆刪除