2011年3月15日

鬆脆牛油曲奇餅*

最近唔知咩事幹, 尋晚整完朱古力杏仁曲奇
今晚竟然又心郁郁想搵d 搞作
雖然做完一日工作係有d 累, 不過可以整美食, 我又好精神喇 :)

記得第一次整唧花曲奇, 雖然係好香好好味, 不過大家都鐘意硬身 d
(因為個次真係鬆化到...連無牙 ge 婆婆都食到! haha)
知道媽媽唔太喜歡朱古力味 ge 製成品, 今次呢味係為佢而設 ge
而且落多d 麵粉, 再落返少少梳打粉
因為梳打粉會令餅身較為鬆化, 不至於太硬邦邦

:::  材料 :::
1. 牛油 (室溫軟化) 100g
2. 低筋麵粉 180g
3. 砂糖 60g
4. 雞蛋 1隻
5. 梳打粉 1/2 茶匙

::: 製法 :::
1. 牛油和砂糖慢打拌勻至混合
2. 加入雞蛋, 慢打拌勻至混合
3. 麵粉和梳打粉篩入, 用刮刀攪拌, 至不見粉粒, 成為麵團
4. 用保鮮紙包好麵團, 然後壓平, 放入冰箱雪一小時
5. 變硬身後, 取出用刀 或 模, 印出自己喜歡的圖案
6. 焗 170度, 10mins (時間視乎曲奇大細)

用返尋日媽媽比我 ge mould
細細粒, 又多d 又食得開心d

過左 5 mins 之後 ge 樣子
因為落左梳打粉, 所以開始脹起
好可愛 !!! haha
有dd 似星星早餐



10mins 之後... 出爐喇 !

因為我整得好細粒, 所以時間好短
如果大隻d ge, 可能要 15mins 架
不過建議唔好 set 太耐時間, 因為好怕燶
用餘熱焗一陣都係好方法 !

今次媽媽大讚呢款曲奇餅, 因為佢唔甜, 岩哂佢口味 :p
我覺得佢個樣有d 似麵包店買個種 雞蛋餅
好得意呀 :D

ps: 呢到只係一半 ge 製成品
仲有一半係雪櫃中, 聽日再焗! OSH!

2 則留言:

  1. 你條友!!!
    又整野食!!
    今次好得wo!! 係咪我鍾意0個d 硬爆ge 口感sin (a)

    回覆刪除
  2. 我真係有d 上癮 tim la! haha

    um...呢樣唔夠硬爆, 尋日個隻會好 d
    下次見你拎比你食 :D hohoho

    回覆刪除