2011年3月8日

Freshness Burger*

+-+-+-+-+ 三八婦女節快樂 +-+-+-+-+

hahaha, 我地兩個都唔係婦女, 但今晚一齊出去慶祝三八婦女節
非常的白痴 hahaha!!

其實只不過我地太為食喇 :p
見到 Freshness Burger 逢星期一至五, 都有指定 ge 套餐特價 $20 !
即刻發青光 @@

我地揀左旺角分店, 方便就腳

星期二 ge 特級牛肉芝士鮮堡已經 sold out =.=
算!! 我地唔會放棄 ge, $20一個餐太抵了
照燒雞都照殺 !!

yeah! 一人一個餐
加 $5 可以轉其他 drink, 有得揀唔飲 cola!
我地齊齊轉左 柑桔梳打
又幾好味 wor

塊雞好好味!
值得一讚 wor
因為佢唔會燒到乾巴巴, 仲好 juicy, 再配埋 salard sauce, woo 超好味
$20 真係抵到爆炸


跟餐有埋呢個 脆薯格
好特別呢

記得以前 哈迪斯 都有架! 媽媽仲好鐘意食....hahaha
(但好鬼多油 :o)

係食burger 之前, 我地仲去左兩間烘焙店! 有興趣就 click 入黎睇睇 一齊分享下 ^^
下集 ---> 二德惠 & Ichi Cake

沒有留言:

發佈留言