2011年3月13日

和幸* 日式燒肉

今晚約左阿哥 & 佢女朋友去 cwb dinner, 上次去完澳門, 經過佢地 ge 熱情招待之後, 今次輪到我搵好野食喇 ! hahaha

之前睇 yahoo 介紹尖沙咀開左間 "和幸吧" 食日式燒肉, 令人好有興趣! 原來係 cwb 都有分店, 一於就去試試 :)

和幸

發現和幸同台灣一間燒肉店, 都有呢個活動!
不過台灣果個咀咀10秒就有一碟豬五花架喇
(唔知係未好多間日式燒肉都興 ge 呢 ?!)
當我地詢問 waitress 個陣...佢話今日呢個活動 cancel 左!
因為佢地部即影即有壞左 :(  真掃興

店內環境

因為我地坐入左去一間房仔到, 所以影唔到出面環境
但其實係好日本 feel, 幾靚架

因為諗唔到 order 咩食, 見到有個二人套餐做緊優惠 wor
好似咩都有得試到咁, 一於就 try try :p

前菜
其實我地都唔知咩黎...
>> 有碟甜甜地 ge 南瓜 (不太喜歡)
>> 兩碟肉, 但食唔出咩黎, 只係覺得味道有d 怪怪

第一碟 ::: 和幸沙律

其實即係大蝦芒果蟹籽卷
不錯不錯

第二碟 ::: 刺身盛皿

(三文魚 4 件, 油甘魚 2 件, 甜蝦 3 隻, 帆立貝 4 件)
幾新鮮, 幾好味 :)

第三碟 ::: 清酒鮑魚

已經為你一開四件, 方便燒, 方便食


第四碟 ::: 清酒牛油帆立貝

用牛油燒過, 真係超香
不過因為有清酒混和, 所以難免有少少苦味
我接受到! 無問題 hehe

隔離個兜仔係鮑魚汁, 比你燒完點又得, 點完先燒都得, 得左 :p hahaha


第五碟 ::: 蔥蒜花竹蝦

只係得兩隻 tim, 諗住加多一隻但要 $58
好彩阿哥唔食蒜, 哈哈哈
我同佢女朋友平分搞掂


都幾大隻下! 好香好好味, 肉身好多汁

第六碟 ::: 三文魚腩金菇牛油燒

阿哥 ge 至愛, 岩哂佢口味, 佢鐘意食金菇
不過用牛油焗住燒真係好鬼香
下面係三文魚腩
可能我覺得熟哂 ge 三文魚無咁好味 :p 所以我覺得金菇好味 d haha

第七碟 ::: 芝士伊達赤豚燒

個名好花巧...其實即係豬肉
但我食唔出有芝士味 ge ?!


第八碟 ::: 和牛露筍卷

呢個幾好味呀, 可能入面有d 芝士汁咁
不過燒緊個陣無咩技巧, 搞到散散地 hehe

第九碟 ::: 米沢和牛西冷

睇返個 meau 呢碟要 $238 @@
可能我地呢碟係 mini size ge
不過真係幾好味, d 肉好 juicy, yummy yummy :D

第十碟 ::: 特選野菌豆腐"魚立" 魚湯鍋

其實佢本身係一個大鍋上架, 不過掛住"不" 黎飲, 唔記得影低 tim  hehe
我本身都幾怕魚湯, 因為會好腥
但呢個又唔會wor, 而且好鮮甜幾好味!
大家都一致好評
(估唔到大家竟然都讚個湯好飲 hahaha)


仲未計個甜品, 原來呢個 set dinner 有 10 碟餸
其中 8 樣仲係可以燒 ge
好似都幾抵咁, hahaha
因為樣樣都可以試下 ma :)

雖然食左 10 碟, 不過仍然心郁郁想 order 多兩碟
一場黎到 唔好咁快玩完走人ma. hehe

extra order take 1 ::: 特選黑毛和牛  $138

見到餐廳入面有個排行榜, 呢樣係第一名 wor
咁巴閉就try try 你 :p


燒呀燒 ~~ 燒呀燒 ~~

燒個陣係到諗, 佢有d 蔥花係上面好靚咁
但一個鯉魚轉身..... 未跌哂 lor ?! hahaha

雖然如此, 不過又真係幾好味...hohoho

extra order take 2 ::: 芝士汁燒雜菇

其實我唔記得左 meau 上面個名....hahaha

同埋燒呢個個陣, 勁白痴
原來要成個兜放落去燒.... 我地竟然夾哂出黎, 變左下面個 look

哈哈哈哈
個 waitress 忍唔住提醒我地之後, 就夾返上個兜兜到 :p
果然係大鄉里出城

最後的甜品 ::: 白芝麻布甸

甜品係set dinner 跟埋 ge
不過大家都麻麻地... 其實個味無咩特別, 不過入面有d 一粒粒
好似椰絲, 又好似芝麻, 都唔知咩黎  hahaha

埋單承為 $909 !
三個人食呢個價錢都ok 呀, 而且咩都try 到
不過如果再黎, 我諗我會主打牛肉同豬肉 :p
因為真係幾好味, 燒完都唔會太 un
而且仲好多汁 :D 好味好味

食飽之後行左一陣街, 就去左 RED MR 唱 k
續下篇日記

沒有留言:

發佈留言