2011年3月14日

朱古力杏仁曲奇*

今日返工令人好 depress.... 唔知點解架 wor
可能係星期一 ge 關係喇, 總係提唔起勁, 自己又唔係咁開心
為左令自己提起返精神, 我決定放工快快手返屋企
今晚要整一整小食, 令人為之一振 !! :D

上次同小丸子買左d 杏仁碎, 打算整曲奇用
不過因為我地 ge 三心兩意, 最後無整到 hehe
今晚我就用用佢! 再次引用 迪比廚房 個 blog 去整先

::: 材料 :::
1. 牛油 (室溫軟化) 100g
2. 低筋粉 130g
3. 砂糖 50g
4. 雞蛋 半隻 (大約 20g)
5. 朱古力粉 15g
6. 杏仁碎 30g

*份量經過調整, 同原本有少少不同

::: 製法 :::
1. 牛油軟化後加入砂糖用慢速攪拌至混合
2. 加入雞蛋一起攪拌至混合
3. 篩入低筋粉和朱古力粉, 攪拌至不見粉粒, 成為麵團
4. 倒入杏仁碎一起拌勻
5. 用保鮮紙包好麵團, 再壓扁 (成為一塊形狀, 方便切割)
6. 放入冰箱冷凍 45mins 至一小時 (麵團變硬就可以了)
7. 用刀切細分為一小件 或 用模給出喜歡的形狀
8. 用 170度 焗 10-15 mins 便成 (時間取決於曲奇的大細)

第一轉入爐
曲奇上面有d 坑紋...並唔係我刻意整上去架 !!
係因為我用個盆, 乘住麵團入冰箱雪, 搞到佢有d 紋
肉肉酸酸咁 tim :p

第一轉出爐

好明顯就係唔夠杏仁片....haha
因為我無跟原本食譜落 50g 咁多, 只係落左 30g

第二轉入爐
今次用左第二隻 mould, 細粒d, 可以焗多d 出黎


第二轉出爐

細細粒好可愛 :)

不過因為厚度唔夠平衡, 所以下面有幾塊個邊位, 有少少燶 tim
上面個d 就無事, 完好無缺


相比之下, 動物個頭 & 花花大隻d 係幾開心
不過星星細細粒, 又好可愛 hahaha

呢款曲奇餅都幾易整, 一次又可以整到好多 wor

即刻成個人開心哂 :)
整野食, 果然係醫治心靈 ge 好方法 :p

沒有留言:

發佈留言