2011年3月31日

haagen dacz buy 1 get 1 free!

因為食完個好唔滿意ge sushi~ 大家都好不滿~ 咁岩又見到有 haagen dazc wo~ 岩岩好今日係last day promotion for buy 1 get 1 free~ 所以食返杯雪糕, 舒緩內心ge 不滿 ~


綠茶+咖啡
士多啤梨+比利士朱古力

當我地點完之後見到原來有提子rum酒wo!!當我地食完之後好意猶未盡(好變態)....所以....再叫

提子rum酒+百利酒: 雖然唔好油, 但好好味~ 因為唔會好甜, 百行會比提子甜少少
提子rum酒+野莓雪芭: 好鍾意酸酸ge莓味, 但友人話太酸wo

haha 我地之所以今次叫cone,係因為我地ge 戰略係將個ice cream 放返落原來我地食完個杯到, 再不落0個吉cone 到食,~haha好鬼正


雖然今日ge 日本野好唔滿意, 好彩有美味ge ice cream 畫上肥死ge 句號 :s
我地total咁叫法只係 $98 咋 ~好抵ar!

沒有留言:

發佈留言