2011年4月2日

金水壽司

明明因為核爆事件, 個個都盡量避免唔食日本野住, 但係突然間又好想食wo, 人真係犯賤lei~  愈唔比你你就愈想要
原本今日食放題大喜屋的, 但係又驚質數唔好,hea 下hea 成9點先出到黎, 咁就食金水la~ 其實我地去左一壽司先, 但見到條龍長得恐嚇,
所以話lei, 香港人好多都係為食唔怕死 ~

after 10:00 6折!


芝士蝦卷($22)
開頭覺得芝士同壽司唔match , 點知又okay wo! 可能我係芝士怪
帆立貝軟穀蟹卷($26)
原本我係唔食生野(除左三文魚外),朋友叫我trytry , 死就死la~ 可能有左軟穀蟹,生生ge帆立貝冇想像中咁難頂, 唔知再敢唔敢試下一次.
火灸蟹棒壽司($18)
雖然見到面頭有芝士, 不過係食唔出GE~ 反而覺得冇火灸GE 蟹棒好食D.
火炙鰻魚壽司($18)
                              提議食壽司, 我主要係食鰻魚!! 好味a~口最鍾意食佢d 醬汁ar!
厚切玉子壽司($18)
                           有一舊厚厚ge 蛋包住個飯, 蛋味甜甜地,幾得意,不過食完有d溜
三文魚壽司($10)
NO SPECIAL
火炙醬燒三文魚壽司($18)
唔食生野, 其實可以試下lei個,因為佢冇左生野'淋姐姐,凍冰冰'lei 個肉醱ge 口感, 又可以食到三文要eg 味道, 而且佢係火炙左, 所以有少少入口即溶ge效果
龍舟極卷($26)
食完都唔知有海膽, 一啖放左落口, 唔係GE 話我應該唔食:S, 味道唔錯~ 好JUICE!!
一口芝士($39)


次次黎金水都會叫GE~好好味ar~ 咬落去, 溶溶ge芝士beat 晒出黎~正a
軟殼蟹沙律($38)
                         個日本沙律醬汁好好味,好醒胃,上面0個隻軟殼蟹好大隻, 唔錯
海膽軍艦($26)
                                    原本諗住試下, 但最後都係冇試, 朋友話好甘甜好正wo


帆立貝
本身除左三文魚之後我唔食其他生野, 開頭我以為lei舊野係熟ge, 一啖放左落口, 先知道係生野, 口感除左凍冰冰難頂左d, 食到少少甜味, 跟住飲水生吞左...
火炙蟹棒壽司
食左2次, 其實蟹棒係咪蟹柳? 我唔鍾意食沙律醬, 冇左會更好~朋友話一壽司ge 蟹棒好食d wo
金水極卷($26)
出面有D 木魚, 睇返d 相sin 知原來上面有海膽, 大大啖食左都唔知tim :p
係出面d 本魚instead of 紫茶圍邊, 不算太特別~
凡立貝壽司($26)
2個女仔食左差唔多20碟sushi, 人地隔黎 pair 情侶只係我地ge 一半, 我地真係好恐怕ar! 不過都唔知幾時先再會食日本野, 去盡佢la!

6折後 total 只係 $351, 真係好過食放題~ 起碼食物質數有保證ar~



地址:尖沙咀加連威老道8號地舖
電話:2369-0488

沒有留言:

發佈留言