2011年4月10日

板前壽司

唉~ 點解又咁快又食日本野KA? 唔係驚幅射KA咩~ 一個星期食左3次LA!!見到沙田連城新開左板前, 加上可能因為核爆事件, 少左好多人食, 所以又黎SUSHI LA


為左客人食得安心, 所以食物都有列明產地~ ~
可能因為咁少左好多生意, 連我GE 灸`鰻魚都係$8 咋!

軟殼蟹手卷$20

稻燒官城海鰻$8/件
唔係我想像0個隻鰻魚, 肉質比平時我地食開GE 肥美, 但我鍾意食多肉貿D
八爪魚$8
雞蛋壽司$5
三文魚壽司$5: 唔鍾意佢切埋魚腩邊比我們
鰻魚生春卷$20
好似越南野春卷, 不過入面駁左蛋,番茄, 同沙律菜加一大粒鰻魚, 我覺得一般, 春卷皮唔夠薄身, 內裹食物不太MATCH.
香芒龍蝦沙律卷$30
上面黑色一粒粒我都唔知咩黎, 入面是否龍蝦...係食唔出, 不過原來芒果SUSHI 味道都幾MATCH :D
鰻魚手卷$15
果然同價錢成正比, 鰻魚細得可憐, 但係我想食0個個品種GE 鰻魚!
芒果蟹子沙律 $25
知道佢份量唔會大....岩岩好2個人份量, 但好得意明明一次過ORDER 食物, 但就差不多最後才送上, 可能日本食店, 不覺得它是前菜LA :) (他不是第一間最後最後才送上沙律)

總括黎逋OKAY, 2個人重安排坐4人卡位, 始終多連鎖式GE 餐廳食物係有多點保證 :D

沒有留言:

發佈留言