2011年7月12日

California Pizza Kitchen

睇完戲, 我地甜魔又action la!! 因為我地知道mega box ge California pizza kitchen 一向比出面的少人, 所以就再黎….dessert only :p

自從lcx 0個間 分店都冇埋, 真係好少黎lei到食la~

睇睇dessert menu sin


我地最後order :

Tirarmisu $68
~lala~ 同個fd食第一啖不禁wild 了一聲 ~ 食落冇我想像中美味 ~ 咖啡味一d都唔重甚至微到冇, 反而rum酒味道重d

橫切面: 雖然係咁, 但都好味~ 不過fulfill 埋我ge 要求咖啡味重d prefect~

Hot fudge brownie sundae $58
Lei 個次次dessert 都係必叫ge. 等我介紹一下佢先
top cream, 中間係haagen dazs ge vannille ice cream, 底部係brownie

3ge 分佈有晒熱冷暖3個溫度,軟硬2種口感,凍凍ge vanillas 雪糕注滿左朱古力麥芽糖再加埋下面煙煙unun 入面有合桃果仁ge brownie, woo 真係好鬼正ar!!!
甜品真令人滿足~~

我地黎到都就黎11 都就黎last order, 所以都唔多人~ 所以食California Pizza Kitchen又冇book , mega box 真係一個good choice

另外見到個2人餐只係$188 (salad, pizza, spaghetti+2drink) 真係好想再食 lo!!

Can I eat that set next time J  











地址: 九龍灣宏照道38MegaBox1110號舖
電話: 3421 2351 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting

 

沒有留言:

發佈留言