2011年1月26日

丹麥藍罐朱古力曲奇

萬寧 - 丹麥藍罐朱古力曲奇 (500g) 兩盒只售 $96
同小丸子忍唔住 .......一人一盒啪左佢 ! yoho
*但之後發現教協竟然平好多 ... $42 / 盒
所以我地決定快快手開左佢, 唔好蝕 ma, hehe

今晚的開光儀式 正式開始 !

我地一邊 msn 一邊進行開光儀式...
*發光中*


就算係外觀都已經令人想咬一啖
我地真係好為食呀


meet 開膠紙中


嘩 暈到香噴噴 lor
同埋我地兩個都好鐘意呢張牛油紙
應該係奇怪辟好的一種 :p


塊塊都好靚仔, 好想食哂落肚ya :D
brown 紙杯 - 胡桃果仁純朱古力曲奇
white 紙杯 - 夏威夷果仁牛奶朱古力曲奇

此際實太完美
一瞬綻放完全給你
:p


我地都覺得, 胡桃果仁純朱古力曲奇 係好味 d ge :D  勝出 !!
而且有少少似 mrs field (代替品 哈哈)
夏威夷果仁牛奶朱古力曲奇 多左陣奶味, 唔夠純朱古力咁香


set 左個 limitation 比自己, 唔準係新年之前食哂
咁樣就可以慢慢嘆 又唔會變肥妹住喇 hehe

沒有留言:

發佈留言