2011年1月27日

紅螞蟻 DESSERT BUFFET

好耐之前同朋友見到 紅螞蟻有個DESSERT BUFFET, 隔左一段時間, 終於有機會有得食LA!

好彩友人早放, 6:00正派籌


名額已滿
成功拎飛 OSH!

有22款甜品任點, $20 -$30 不等


送指定飲品, 嘩!!!勁難飲LO!! 飲唔出咩味, 淨係飲到藥水味
第一ROUND 我地當然點晒D 最貴0個D LA 哈哈哈~~

即焗軟心朱古力布甸

唔太強勁GE 流心, 朱古力好濃, 而且唔會太甜~ OKAY~


凍香芒梳乎里
唔覺得係梳乎里!! 只係覺得係一舊唔易溶芒果雪糕 !


士多啤利千層酥
同MENU 張相有出入~ 少左咁多strawberry ge ?


勁多cream 只有3,4 片strawberry -.-
不過都唔差ge

即焗蘋果金寶布甸

見到個樣幾靚, 之前起糖圓圓食過幾好食, 就試下lei 間得唔得先~


點知一叉落去....入面勁多蘋果!! 好重肉桂味! 太甜la! 同友人give up 左.
我見到隔黎幾臺都食左2啖, 都停手!! 唔掂!!

紅豆綠茶布甸
又係勁唔!見到隻色都知出事 !個味道係似茉莉花味! 食左一啖交左比朋友ko




花生榛子雪芭
個名真係改得好聽la~ 我覺得同drewey 's 隻杏片雪糕冇分別!

杏仁焦糖榛子雪芭
其實我同上面0個隻有咩分別, 除左個形狀同埋多左d 榛子之外


香芒千層酥
同頭sin 0個個士多啤利一樣, 只不過係芒果


芒果好食d, 起碼多d 芒果, 不過都係勁多cream! 想食飽你:@

放到成臺都係~

總括黎講, 甜品質數唔太得, 只係想食飽ge 話可以試ge, 不過無謂waste quota la~
唔講食物ge 質數...同埋佢有冇多野都話賣晒, 好似new york cheese cake 諗住order一件, 點知第一round 開始左冇幾耐已經話冇晒, DEMAND > SUPPLY 又話名額有限, 做Mangement 0個位我諗要計清楚數ar 喂!




地址 :   沙田沙田正街18號新城市廣場三期3樓A303號舖
電話 : 2681 3628





沒有留言:

發佈留言