2011年1月29日

馬鞍山餐廳> TRIPLE O

 誤打誤撞之下, 今日小翹過左黎沙田區 sport day, 首先第一站去左ma on shan join toto 去打羽毛球, 之去打完波就立即去左食野la!
其實我溫書ge 時間都有試過呢頭ge 野食, 但以我記憶上次去0個間都幾多佬下, 今次我地去 馬鞍山餐廳
豬頸肉炒一丁


豬扒包


乾炒雞絲米


下午茶餐 $ 30

宜家食到細型茶餐廳愈黎愈少, 希望唔好比大型餐廳攏斷晒la!  
address: 馬鞍山西沙路628號新港城中心五期地下18-19號舖
tel : 2633 3900


AFTER SPORT , 我地出返沙田shopping 完再食野, 再去sport, 登登登, 今次出動ubuyibuy coupoun, 事關上次我買左d $25 可以當 $50 cash coupoun, 襯記得速速用左佢 sin!


 
Orginal Burger Cambo set $62


加$18 轉左杯 blueberry milk shake trytry
佢唔同m 記0個隻, 佢奶味重d, 但藍莓味唔太出, 但飲到有藍莓果肉~


佢d 薯條好好食, 好粗, 好夠薯肉, 同埋鍾意佢d 茄汁係一支裝,感覺比起一包包環保同方便!


好大個包包ar!


包上有舊好大片酸瓜! 原來janice 唔食ka~ yeah 益埋我 :D


包ge size 比起 平日m記大好多, 份量勁好多 ! 所以食完個包, 我地d 薯條已經食唔落la!!

牛肉非常juicy, 而且佢入面d sauce 好好味!!



如果冇cash coupoun , 其實我覺得都幾貴, 始終 一個burger set 要成 60蚊, 但如果未食過的話, 可以值得一試, 感覺同m 記真係有分別! 女仔真係食唔到一個set ! 


address: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期1樓128號舖
tel: 2697 4500




打完波, 見到個年宵近近地, 所以我地8掛 打個白鴒轉 sin~~ 發覺都冇咩人下~ 可能始終未近新年la~ 不過我鍾意! 因為我唔鍾意太迫人, 想睇野都行到入去睇ar!


雞仔餅, 士多啤梨糖不甩,乾酥餅,南乳餅, etc 一d 香港小食
 
連茶葉都有 tim!

不過我地連頭sin 個triple o 都未搞掂, 所以咩都冇買到 ! window shopping 完畢! :p



 




沒有留言:

發佈留言