2011年2月1日

稻香@ 沙田

前幾日.... 突然心血來潮...好想食芝士伊麵! 唔使 龍蝦 or 大蝦, 只要係有芝士同伊麵就得! 連小翹都忍唔知, 自己煮左黎食! 去澳門之前我要講聲...我食左 la!!!:D

原來我有幾個option 睇下去食邊間ge, 但朋友因公事唔可以準時, 所以近近地去沙田稻香la.唔知係咪未到特價時段冇咩人wo!

但係一入到去....佢只得一張menu 比我choose food lo=.= 問佢有冇一本本ge menu ...點知佢話將新新春, 食物供應緊張, 所以只得lei 張 menu 可供我地點餐,,,,好好好, menu 入面其實有一個4人餐同埋6人餐, 都好抵食ka!! 可惜今日只得2丁友, 下次要搵齊食!

期待已久ge 芝士龍蝦
其實menu 只得上湯大蝦伊麵, 冇芝士龍蝦, 要芝士要加$30..加!!梗係加la


!

芝士味都夠,不過如果再濃d 會更好, 所以唔會好溜wo! 而我不過mama地海鮮, 我只係食左2隻, 都算大隻ge, 最後伊麵冇晒, 只剩返d蝦, 真係唔識食!!

黑椒蔥爆豬仔肉
lei 個係同大蝦伊麵同一個set 黎ge, 0個set 叫唔知咩孖寶$ 168, 開頭我係唔想叫, 因為想食京都骨. 但計返淨叫大蝦伊麵都成$138, 換言之$30  LEI 碟野!
開頭唔抱期望...點知, E~幾好食WO! D 豬一D 都唔'UN' 而且爆得幾香口同埋有我鍾意食GE 洋蔥 唔錯!

時菜 menu 內冇樣岩, (因朋友偏食)
所以自創叫香蒜西蘭花, 點知又有 wo haha
勁多蒜頭, LIKE THIS!
2個人食3碟, 不算過份 :D


menu 入面其實有一個4人餐同埋6人餐, 都好抵食ka!! 可惜今日只得2丁友, 下次草夠人要ENCORE!
總括黎講野食唔錯, 不過食之前匙羹好油!!洗左3ROUND SIN 覺得OKAY~
為農曆年LAST 在港的一餐畫上完美句號



ADDRESS: 沙田沙田正街1號蔚景園3樓
TEL: 2681 3828






 


沒有留言:

發佈留言