2011年2月8日

唧花牛油曲奇*

燈燈燈鄧 ! 大年初五 ge 禮物就係 - - - 焗爐 1 個
由細細個開始恨到大大個... 1 直都好想擁有架
因為好想整美味 ge 曲奇餅, 又可以烤雞翼
(其實我係勁鐘意食曲奇同雞翼 ja ma  hahaha)
不過有個焗爐真係好開心...仲可以整到好多好多野食
唔知點解 我對烹飪係充滿熱誠 (比起縫紉 XD)
好希望有一個大大的廚房, 放好哂所有整野食 ge 用具
可惜暫時未能實現, 因為家中的廚房實在細得可憐 haha

好啦 廢話唔講咁多住!
一於開始 presend 下 my oven 處女下海 的第 1 製成品 *唧花牛油曲奇*

材料有 ::
1. 低筋麵粉 $ 11.5 @ Park n shop
2. 無鹽牛油 $17.9 @ Park n shop
3. 即棄唧袋 $11 / 10pcs @ Jusco
4. 唧咀 $11 / 3pcs @ Jusco
5. 麵粉刮 $11.5 @ 日本城 (小丸子叫佢做"姑寒掃"架 haha)

呢隻牛油 ge packing 值得一讚
Total 有 250g
每 50g 就有一線
(一睇就知我需要用 125g  kaka!)

好!! 所有野 standby, 可以開始!!


1.  牛油室溫放軟 (可利用叉壓扁牛油)
2. 軟身後加入砂糖一齊攪混至軟身
**感覺好似 cream 一樣滑身)
**愈滑身曲奇才會鬆化, 不會硬邦邦的

3. 把低筋麵粉慢慢篩入 已攪混的牛油和砂糖中


然後再開始倒入唧袋中

好緊張 !!
要開始唧喇 !!

*原來唧花唔容易架, 第一次唧有少少手忙腳亂
驚驚青青咁 hahaha
之後慢慢掌握到個力度, 就隨心得多了
要好似人地唧到咁靚 ge 話, 似乎要練多幾次先得la ! hehe


呢 d 就係我唧出黎之後 ge 樣子
係未好 ugly lei ? 哈哈哈
其實我都唔知自己唧緊咩公仔出黎 :p
*最似樣, 應該係左邊個件 十字型 XD


4. 唧好之後, 建議放入雪櫃雪一陣
(我雪左15mins)
會令到曲奇硬身少少, 焗的時候不至於太淋

5. 預熱 180度 10mins
再入爐焗 12-13mins
(視乎曲奇本身的大細)

6. 可再用餘熱焗 5mins
之後就可以出爐


燈燈燈鄧 again
終於都出爐 la
未拎出黎個陣, 都可以聞到超級香的牛油味
可想而之出爐之後有係咁香 係咁香 !
(加上角無左一件, 被爸爸偷食了 :p)


幫最似樣 ge 十字仔仔 黎個close up :D
全場最有型係你 ga la

第二日我就拎左d 返公司, 獻一獻醜
收集一下其他人 ge 建議 !
好彩同事們都覺得可以 : D
有d 提議硬身 d
有d 提議少d 牛油, 亦有同事鐘意多d 牛油

放工之後, 相約小丸子出來比 d comment 我
小丸子真係好好, 病緊都出黎幫我試味呢
無辦法喇 鬼叫你係我 ge 好拍擋 哈哈
(拍擋仔你快d 買返個爐同我一齊 D.Y.I. )

綜合各人的意見, 和自己的感覺
值得一讚就係甜味適中
因為好多人都唔鐘意食太甜, 健康ma
而最需要改善就係軟硬度
我都覺得硬返少少, 有d 口感會開心好多  hehe
好! 我會繼續努力架!
下次整得靚靚 又好味道 包得好好睇睇送比你地做禮物!

*特別要多謝爸爸, 出力幫我攬混牛油和砂糖
屋企無發蛋機, 就需要練一練呢個臂力
對 減byebye肉 好有幫助架! hehe

沒有留言:

發佈留言