2011年2月12日

朱古力鬆餅*

尋日係公司無無聊聊...又唔想做野 wor
周圍上網睇下有咩正食譜, 偷下師 :p
見到我堂家姐整左d 好正 ge chocolate muffins...!!
個賣相係超得! 令我好想學習學習
所以問佢拎左製法, 放工即刻走去買材料!!

其實屯門都有好幾間專賣甜品材料 ge 店舖
花多眼亂真係唔知去邊間好
上網 search 之下有人介紹左兩間, 比較不錯
1. Ichi Cake
旺角, 銅鑼灣都有分店, 而屯門舖就係柏麗廣場2506室
2. 甜餅屋
沒其他分店, 只限屯門一間, 哈哈

因為甜餅屋跟我公司地址很相近, 而且之前幫襯過學蛋糕
細細間不過五臟俱全, 而且主人家都好 nice
正所謂做生不如做熟...hahaha 所以我去呢間幫襯下先!

放工即刻飛過去, wahwah勁多人, 應該係情人節將到的關係, 而且舖頭細又有好多貨物, 所以揀貨個陣有d 困難
最後都成功買到想要 ge 野, 滿載而歸^^ 好開心

:: 戰利品 ::
1. 羊毛掃掃 $9
2. 入爐蛋糕杯 $4 / 10pcs
3. 入爐朱古力粒 $9.5 / 100g (特濃細粒裝)
4. 可可粉 $4 / 20g
5. 泡打粉 $ 1.2 / 4g

*真係初哥一名, 原來甜品專賣店有d 野係比較平, 例如麵粉. 麵粉刮. 等等
雖然我無去過咁多間格價, 但相比起超市係平dd ge !
而且有d 材料有比較少的份量出售, 例如粉類, 幾好 wor 又! 唔駛一次過買咁多, 但怕用唔哂呢
之不過上一次去屯門華都商場 1 樓, d 野都幾貴下 wor (例如麵包刮要 $19  :S)

好好! 開始落手落腳泡製 - chocolate muffin :D

:: 材料 ::
1. 無鹽牛油 50g
2. 砂糖 50g
3. 雞蛋 1pc
4. 低筋麵粉 85g
5. 可可粉 15g
6. 泡打粉 2g
7. 牛奶 60ml
8. 朱古力粒 (隨量, 喜歡的可以落多d)
9. 鹽 1撮 (與麵粉混合, 令牛油味較香, 可落或不落)

:: 製作 ::
1. 牛油室溫放軟, 用打蛋器打鬆, 分 2-3 次加入砂糖再混合一起至軟身 (好似 cream 一般)
2. 混合好之後, 慢慢加入雞蛋
3. 所有粉類一起過篩, 慢慢加入牛奶和粉類, 快速地混合拌勻
4. 把材料 "不" 入 muffin 杯中到 5 分滿, 再放朱古力粒在面上
5. 預熱170度, 焗20-25 mins


出爐之後的樣子, 不太討好, 哈哈
應該要再脹卜卜, 有d 裂紋先似樣架 ma
同埋唔夠鬆較, 可能攪拌得不太好
食落口感有d 似小蛋糕
不過甜味控制得可以. 唔會太甜, like it!

可惜跟我堂家姐整的...相差很遠呢
等我靜雞雞 post 佢 ge 製成品同大家分享下先 :P


係未靚仔好多先 !!
不過佢真係好叻, 整甜品好有一手, 我要多d 向佢學習呀 hehe

2 則留言:

  1. janice 你可以再快手d!
    短短3日整左3味野食!!
    looking forward u can made a mrs field style muffin!!!
    搞到我好想又整返下 tim!

    回覆刪除
  2. haha!!! 有左個 oven 之後就手痕痕
    成日都好想學整唔同 ge 野食

    你都快d prepare 返一個 ;)
    之後我地一齊學整 mrs field la :D

    回覆刪除