2011年2月19日

火頭山(ramen santouka) @ take 2


繼上次, 意猶未盡~ 打波前再食多次火頭山!!!
嘩~ 今次食, 先知lei間野都幾多人下...拎左飛no.89...點知聽到佢宜家sin 叫梗 no. 40 lo!!
around 30 mins 到 有位 lu~
今日唔算係好肚餓 , 原本打算食佢d set ka! 但見到佢d set 原來係又有麵, 又有飯, 諗起都飽, 所以都係放棄左 :d
朋友見到我上次個溫泉蛋野菜叉燒拉麵, 所以再次order lei 個,我order 左隔黎0個個 :p


海鮮野菜冷麵 $88
一上台, 比佢嚇一嚇, 隻碟勁大隻 lo~ 好彩d 麵只係平放

都幾足料下! 有好多生文魚,大粒蟹子, 帶子,大蝦, 墨魚 鋪起面,
麵下面係有日式芝麻醬ge, 要將麵'no' 埋一齊食ge~  唔太好食生野ge 我覺得好好食~ d 魚生好新鮮ar!

我地發覺有d 好新奇ge 配料, 個樣睇落好似尼龍繩ge 樣, 問一問 d waiter sin 知原來lei d 係制左ge 日本海草黎~ 口感好似平時我地食花之丸d 木魚咁, 幾得意ar ~~
再encore ge 溫泉蛋野菜叉燒冷麵 $78

隻溫泉蛋真係好正 ar!!

唔知係咪食左勁多洋蔥, 打完波之後勁口乾,立即飲左罐coke
做完=冇做 嗚....


address: 沙田沙田正街18號新城市廣場1期7樓706號舖
tel: 2695 7338

3 則留言:

  1. wahwah 小丸你果個冷麵好足料!

    *尼龍繩個句我笑左出黎 哈哈
    我仲以為係包裝三文魚 ge 膠袋 XD 太膚淺了!!! :p

    回覆刪除
  2. 係ar~真係好足料~
    有機會要同你take 3 ar!
    係lo! 勁似super market 任拎0個d 袋
    0個個waiter 都勁驚以為我地誤會係佢地唔小心加左料

    回覆刪除
  3. take 3 個次要同你空住肚去食返個 set 先得
    hohoho !!

    回覆刪除