2011年2月3日

澳門@ 年初一





大年初一, 澳門因為勞工法例, 如果僱主要求員工在公眾假期上班, 要付上雙倍人工, 所以大部份店舖寧願關門, 或是加三 服務費, 所以打算到澳門覓食ge 旅客, 奉勸新年唔好黎住!
所以去左買包包食算la!


嘩! 有muffin 食ar! 重點係 $5.50 咋 !! 事後重要比我知道原來佢d 包已經比平日貴左$1 ka la!


好大舊雞扒ge 雞扒包ar!

牛角包

好得意ge 兔仔包包


東望洋餅店
當咩鋪頭都關晒ge 時間 ,搵到間初一啟市ge 鋪頭, 已經好難得

榛子朱古力muffin
芝士包

之後去7-11 換埋新年限定係公仔, 點知冇我地最想要 my melody 同埋 chammy kitty, 得lei 隻...3選1 都唔掂, 黑到爆!


有焗爐當然唔好waste 焗下佢la!!


芝士包立即變得流心, 唔錯..應該係日式芝士黎ge, 味道唔會太濃


至於muffin 就比我焗到個頂濃左一忽, 不過好好食ar, 出面脆ka!!


好奇怪食到個底同個面分開左, 明顯地應該係分開左整, 嘩!!勁多 朱古力lo! 好似平時我地食甜筒咁個cone 底 fill 滿左朱古力!!


點知....食完個muffin 冇幾耐, 又開飯, 屋企慣例係每逢初一都係食素, 但我已經好飽


我最鍾意食lei 碟粉絲!

當然唔少得存盒
入面咁多隻入面我都係唔太食ge, 如果要食..最多都係食糖蓮藕



琴日太早訓la, 要今日先幫媽媽封利是


興二夾餅小食

逗完行是又再出發覓食, 又好似上次咁, 由屋企行去議事亭前地0個邊, 當然又會去食雞蛋仔la!!

夾餅, 雞蛋仔, 香蕉糕都係 $6 咋!!


香蕉糕

一半濃一半唔濃ge 雞蛋仔, 整得岩岩好, 整得脆脆地
雖然都幾多人排隊, 但係佢地有成7,8部機而且好快手, 佢地應該係家庭式經營, 所以冇加價, 抵咁多人幫襯!


新馬路白馬行國華戲院商場地下




紅8粥麵

之後去左wymn ,新一年媽媽去左發新年財, 而我就去左wymn  starbucks 嘆左幾個鍾....


 之後因為太夜, 所以冇去到原定ge 黃枝記, 去返wymn 入面ge 食肆, 去左lei 間 紅8粥麵(名字怪怪)


menu 入面大部份都係d 上海菜, 如小龍包....

及底粥 $42

入面有好多料, 包括肉丸, 豬肝,豬肚, 豬腰,
我只係食左肉丸.媽媽話好少有得食到lei d 內藏 :s

豬手麵 $46
個豬手炆得好林, 而且好入味, 但麵質有待改善

起酒店黎講, 價錢非常合理, 而且又唔使等位, 環境都幾好坐, 相信假期出面大部份食肆都會加2 or 3 所以今餐都算係咁la ~




address: 宋玉生廣場(皇朝)外港填海區仙德麗街永利澳門酒店
tel: 853-8986-3628 

個走廊都整得幾靚

一出到到去聽到好多啪啪整 ...

原來放梗煙花!! 但經過上次經驗覺得唔方放得耐, 所以冇睇到, 但行到車站重聽到聲 ! sit 左 !!

車站變得先進化左, 用電子ka!


見到LEI 間CAFE 初一重有開門, 好似都幾靚下次要TRYTRY !!

沒有留言:

發佈留言