2011年2月21日

Kings Pastry

YOYO, 今日要比我處女作品 MUFFIN 比我GE partner Janice 試味, 所以就出左黎TUEN WAN 我地LEI 個中間點LA~ 順便買下整CAKE GE 材料 :)

去到, 原來JANICE 已MARK 定左target ~ so efficiency~ 今次我地黎try lei 間 叫 酥皇 ge 野~成間鋪頭都係買cake ge~~
我地好快就order 4件cake la!
朱古力車厘子忌廉批 $10
sales 話佢係用新鮮車厘子黎整出ge, 絕到唔係罐頭 見到佢講到咁fresh 就叫件黎try la~
m....一食~mama地 唔覺得係車厘子味, 似係d 西梅味wo. 但好彩唔係藥水味 .
janice 話唔掂. 接受唔到 佢濕濕地0個種口感, 我ko lei 件la 咁.

橘子批 $6
立即諗起背影0個課書d 橘子 :D 食落唔似桔味, 似橙味, 所以我mama 地 (一向mama地食橙味ge 野食),個餅底唔係我想像0個種實實地ge 感覺
janice 話okay , 所以佢ko lei 件


西梅批 $6
lei件野我地試第一啖已經擰晒頭la! 個感覺好其怪, d 味又唔似西梅味! 係藥水味! 同埋個pie 都係同上面個一樣, 冇實ge 感覺! 唔掂!!
朱古力蛋糕 $10
lei 件係我地第一眼已target ge! 果然不負我地所望..起碼唔係難食!
sales 話lei 件cake 唔會好甜, 因為好濃朱古力味,
但我地食左2啖之後都覺得甜左d, 冇我地想像0個種濃郁ge 朱古力味, 同埋我覺得乾身左少少...


kings pasty
address: 荃灣南豐中心A 115舖



跟住到我地展出自己作品比大家互相評分la!
左: 係我ge 作品( janice 試完我細隻0個d muffin 覺得大0個個唔同味....)
右: 係janice ge 作品 (原來janice話睇完唔好食, 講到好難食, 點知個樣好得wo!)

janice話我個muffin 好軟身, 唔似muffin 似小蛋糕ge 質地
而janice 0個個我好鍾意個口感~因為夠硬, 口感好似食梗牛利酥咁, 但係藍莓就冇味道, 我諗應該要用藍莓醬黎整, 唔可以用新鮮藍莓~冇你講到咁難食 wo!


食左勁多啖, 應該係個muffin 杯係原兇, 我地估計因為個杯ge質地係紙造, 所以放落焗爐好影整燶入面個底, 所以我地食到d 燶味!


我們的戰利品
haha 因為d cake shop 會 closed on 8:00 , 所以我地嘆cake 之前去左南豐0個2間cake shop shopping sin ~
地分別都買左一set 整pizza ~ 打算weekend再黎過!!

好百痴, 我地shopping 得太happy ,完全忘記左今日原本出黎ge 目的就係試janice 起澳門買返黎ge 薑餅!!好彩突然記得咋! 唔係又waste 左你 突燈請左 0.0315 假返屋企拎返盒餅再出黎!


安德魯薑餅
成日去澳門買手信, 都係第一次食安德魯ge 薑餅, ng~ 我覺得好食ar! 因為又係夠硬,好鍾意實實ge 感覺, 好重薑味, 甜度okay, 如果薑味再重d 會梗加好 !!

好happy ~ 今日又食又拎 ar~






沒有留言:

發佈留言