2011年2月9日

Italian tomotes @ 試處女下海 cookies (italian tomote)

今日相約小翹又去dessert 一番, 順做試食下佢處女下海ge cookies !! 原來我地係plan 食 slowly by da dalce ka, 但係點知一去到...點解冇左ge ?!? 得返 da dalce x domon lei 間, 因為冇cake 食所以give up lu. 跟住我地行埋12/F 0個間 之後都係決定去返我地GE ITALIAN TOMOTES !!



其實佢d dinner set 唔貴 $62 有湯,包,main course & cake
不過我地都係以cake 為本 :d






Blueberry Pie $26
酸忌廉加上櫻桃酒整ge mosses, 入面重有水蜜桃, 最鍾意食批底ge 我,實得黎好似酥皮咁有層朱古力! 同埋上面勁多ge blueberry 一齊食, yummy!!雖然blueberry sauce 係甜 ge 不過match 返入面ge 酸忌廉, 所以唔太溜 :p


Stawberry Mango Quartet $28
janice 點的有芒果, 朱古力, 士多啤利,脆批再配埋吉士醬, 5種配料 滿足晒5個願望, 勁過出奇蛋!不過janice 好似話個吉士醬溜左d d


因為等位見到人地食個pizza 好正, 我地都忍唔住叫左個, 等pizza 其實...janice 忍唔住拎出黎la!


主角出黎la! 等pizza 其間, 忍唔住要試janice ge cookies la!!

牛油cookies! 第一次整都好似樣 wo!
因為牛油cookies 所以好鬆, 牛油味岩岩好! 樣貌okay wo!(我媽媽食完話係蝴蝶酥)有待改進係再實返d 會好d! 因為我鍾意食硬身ge 餅~ janice keep going ar :p!

雜錦薄餅半熟蛋添付 $45
okay wo~ 佢個pizza 底係冇平時pizza hut 咁厚麵包, 得意ge 係有隻半熟蛋係中間, 睇落好似奇奇怪怪, 但mix 埋勁多芝士幾好食 wo!

address: 旺角亞皆老街8號朗豪坊B2層5號鋪 11:00 - 23:00tel: 3514-9083




食飽飽, 行左陣langham, 見到有咁多兔仔梗係影下相la!




咪咁多手la janice 小朋友!

返到office 見到d 曲奇原來好油ka! 爆quota la :s



沒有留言:

發佈留言