2011年2月27日

小試牛刀2 之 pizza (失敗)

話咁快又到weekend la~ ~ 冇野做又心痕痕整野食la~
上次同janice 買左盒 易整pizza, 今次就整lei 個la !


Catari Pizza set  $33
入面係有: 一包麵粉
一罐茄汁醬
一包香草同埋
一個紙量杯

盒入面已經包埋一罐蕃茄膏


將麵粉 加 175 ml 水再加 1 tbsp 油mix 埋佢, 然後


將所有野mix 埋一齊, 已經好快變左個波波la
跟住等45mins發酵...已經大左勁多la!


跟住放晒所有才料落去就入爐la!!


焗左20mins 到個樣都正正常常, 不過個樣好似唔夠熟, 再焗!


多5mins sin
等等等...


好似幾似樣咁bor...


拎左出黎切黎食la....

出面ge 野食okay ge, 但係唔知點解入面個麵粉係生lo!!勁嘔!! 所以我地食左個面ge 餸 就放棄左lu. 點解咁簡單mix 粉都失敗ka!!!

經食評們ge 分釋, 應該係原來我整個pizza ge size 唔夠大, 所以引致今次pizza 入面ge 麵粉唔熟!
因為佢個instruction 係要求你整一個18-22cm ge size, 但我實際只係8吋到, 所以唔熟....


唔得下次再黎過!!!

沒有留言:

發佈留言