2011年2月14日

Mazazu Crepe >意蘆

情人節快樂~~~
今日同事整左cookies 返黎, 嘩! 好靚 ar!! 牛油味岩岩好,而且佢隻藍莓jam 好好味! 好似平日食雅C樂0個隻餅AR!
我心入面整cake 0個團火又走返出黎la! janice 等我ar! :D 


朋友成個星期都唔得閒, 所以焗住 情人節出黎睇髲奇緣 TANGLED, 好睇AR! 未睇可以去睇!樂仔配得好好笑 :D




Mazazu Crepe 
睇戲前買少少野填下個肚 sin, 德福開左 個新 supermarket 叫 PIAGO  我都未行過, 就入左去 mazazu crepe pancake ! 其實我見到佢有 雪糕食, 重要係 北海道5.0 ...平日係3.9 ka 咋!  我想食ka! 不過好難入cinema sin 放棄....


BOWNIE PANCAKE
入面舊BOWNIE 有合桃 KA! 味道OK~

藍莓醬士多啤梨芝士餅 PANCAKE

其實中學年代已經出左LEI 隻野, 但好耐冇食, 間唔中食下都幾得意GE, 不過要睇下好唔好彩師傅GE 手勢好唔好

Mazazu Crepe 
address: 九龍灣偉業街33號德福廣場二期4樓

意蘆

睇完FILM , 諗住 去 MEGA BOX DINNER , 諗住應該少人D, 點知, 宜家MEGA BOX 好似已經開發左, 比平日多左人, 可能今日係情人節掛, 所以去左朋友講0個間 茶餐廳 食, 茶餐廳我不嬲都鍾意~ 未入去見到冇人食 GE? 就關左門LA?~
MENU 內有非常之多ge 選擇, 有成10幾page,
因為佢就黎關門, 就是但點la!

周圍環境都幾大, 重有電視睇tim!
唔知係咪d 廚師趕住放工會女朋友, 唔使5mins d 野食已經送左上黎~~


石鍋蟹粉豆腐煲 $48

拎上黎, 真係岩岩煲起, 好似火山岩咁'卜卜 卜卜'
個蟹粉味好濃, 豆腐好滑~ 送飯食一流!

干炒牛河 $35
非常之夠火侯, 唔算太油ge

.
之後重送埋綠豆沙
waiter 好好, 我地問可唔可以送多碗比我地, 真係有 wo !

因為費事阻住人收工, 所以我地好快食完就走la!

下次會再黎!


 address: 九龍灣宏照道33號國際交易中心地下15號舖
tel: 3188 9808






沒有留言:

發佈留言