2011年6月27日

日泰郎放題料理

繼續和朋友慶祝生日飯, 這位朋友很喜歡放題, 所以就選擇放題~發覺宜家愈黎愈多放題,多到已經唔想試, 因為大部份質數真的很麻麻, 既然出得同樣價錢, 不如食一樣美味點, 份量少的還好,

 

今次這間主要是日本 x 泰國食品放題, 一進來, 已經看到泰式+日本醬料

這遠的裝修很cyber, 不像平日的日本放題黃黃暗暗, 而且座位比一般放題寬闊


入座後, 待應生給我們一張點菜單,專for 第一次點剌生的頭盤紙, 和普通的刺生紙有甚或不同? 原來頭盤的裝飾精緻好多~有很多配菜伴碟 :p
刺生入面, 我只係食三文魚, 冇皮的, 所以okay! 朋友所order 的甜蝦, 明明crazy 地order 了 20隻, 但送上碟的只有4隻, 完部份量少d 一半.

order 紙 : 大概分左6-8類
泰式青木瓜沙律
送上黎ge 時間, 唔知點解唔太想食~ 好多蘿蔔c, 而且mama 地,放棄!

 
燒物: 燒東菇okay la~
鰻魚壽司, 有我最飛佛ge 鰻魚, 當然要試試la, m. 質數一般, 燒汁太甜, 而且鰻魚唔夠燒(佢又冇講係海鰻定點wo), 白左少少, 扣分

點菜紙, 但冇咩order, 因為當日唔太hungry , 而且這些熟食太飽肚, 食不下去.

平日食開日本放題, 好少可有串燒食, 當然要try 下 la
分別食左, 雞,牛,豬,沙嗲汁味道唔錯, 串燒okay !!

費事食到咁溜滯, 食下燒粟米, 清一清~ 好味ar~


其中一樣幾欣賞佢ge 就係~ 除左汽水任飲, 重有菜蜜同綠茶選擇, 岩晒我lei d唔鍾意飲汽水ge 人:p不過甜左少少 :s

燒多春魚,朋友order 的,但我冇食,  佢話okay
蟹子沙律,朋友order 的, 睇個樣已經麻麻地, 唔太新鮮, 整得好求奇, 見到朋友只吃了一口就放回原位

泰式豬頸肉
okay 唔錯~ 不過太飽, 只吃了一片

火炙三文魚壽司
唔知點解三文魚剌生有皮, 這個壽司有三文魚, 所以扣分 !!
另外, 朋友為我慶祝生日, 另外order 了一碟泰國生蝦剌生, 其實沒有吃過, 當是新一年的新嘗試, e! okay wo, 冇甜蝦的口感那麼難頂 ! 口感不是lim lim 的感覺, 係爽口的

而且蝦中間入面有多泰式野味ge 調味料~ 和生蝦爽脆ge 口感一同進食! 唔錯


天婦羅蝦: 正常la, 隻複有d 細 -,-


第2round 的刺身, order 錯左一隻唔知咩魚~ 所以冇食到
其實刺身比我地原先order ge 數量少左一半依照係~
三文魚,甜蝦,鮑片,希靈魚 定針魚, 係order 錯左 ge!


甜品方面: 比較遜色, 對我lei 個甜魔黎講, 不太感興趣, 一來我唔太鍾意中式ge 糕點, 2來味道真係好麻麻 :s
朱古力慕斯, 火龍果大菜糕,杞子桂花糕 :但冇一樣好食,好淡.....

甜品方面我最鍾意係食lei 個雪米chi , 雖然味道只得我最唔鍾意ge vanillia 味, 但都食左3個 , 其實0個d 我個fd 食晒 :s horrible !!

泰國甜品: 芒果椰汁糯米飯
個名聽落好吸引, 但好mama, 個味好淡, 面對我一向mama 地椰汁, 再加上上面0個個芒果唔好味~ 唔合格ar!!

總括黎講, 食物質數一般, 不過第一次食日本野加埋泰國野放題都幾得意, 其實佢重有 火鍋都係什叫, 但係真係食唔到咁多野,而且天氣咁熱~ 地方比其他放題坐得舒服, waitress service 都okay, 重點係放題時間其實到10:00 就完, 但我地冇睇時間坐到11:00 都冇趕我地走, 所以都算係咁la~ 見返好耐冇見ge 朋友, 短短ge 3-4 hrs ge 時間好唔夠我地吹水, 轉場 !!

 




 


地址: 佐敦白加士街66號新寶廣場7樓全層
電話: 2788 4333























沒有留言:

發佈留言