2011年6月21日

Owl Our Wonderland

好relaxing 咁hea 左成日之後~就去左dinner la~ 今次去左一間cafe~ 朋友說這裹的食物很不錯~~ 上到樓~ wow~ 好有情調~ 燈光暗暗~~
話雖如此~ 但係真係暗左少少~睇個menu 睇左好耐先諗到食咩~我地order 左一個2人set 先
前菜: 洋蔥湯 + 洋蔥包
洋蔥湯好特別, 個匙一不落去~嘩~好好多洋蔥, 而d 洋蔥係煲到林晒~ 咸咸地唔錯 ~
而洋蔥包又同平日ge 唔同~ 另外佢有一碟sauce 比你點包ge~一邊係黑色, 一邊係d 好creamy ge sauce ~ 2樣食都唔知係咩~ 但聽到waitress 介紹好似有隻係松露菌黎ge :p
carbonara 煙肉蛋蘋汁意粉
好creamy ge carbonara , 睇返先知原來煮carbonara 係要落 whipping cream, 唔怪得個感覺咁滑la~
夏威夷海鮮pizza
pizza 水準都好好~ 我滿足好簡單~ 因為有好多菠蘿~ 批皮岩岩好~ 唔會好厚同薄~拍得住pizza express wo!

原本想叫coffee~ 因為想飲佢d 手拉ge coffee, 但係明天要上班關係, 都係叫返health ge 橘子茶

榛子朱古力,另外一位朋友來了, 朋友說不甜, 唔多得wo :s

三文魚意粉
多一個人,當然叫多個la~ 好好笑~個waitress 驚我地食唔晒~問怕唔怕食唔晒~ 真係好人~ 呢個唔錯~ 幾好食~真係好足料~好多三文魚ar

總括黎講, 食物同環境質數都好好~真係好適合一班fd 吹水~ 我地可能太遲黎la~好似傾左一陣人地就打祥la~ relaxing birthday ~~


地址 :   尖沙咀金馬倫道5號太興廣場5樓
電話 : 2312 2213
 

2 則留言:

  1. 你今年生日真係開心, 食咁多好野....wahahahaha

    回覆刪除
  2. 好有情調...hehe
    carbonara 煙肉蛋蘋汁意粉 and pizza 最吸引
    即刻令我好想去食 pizza express -3-

    回覆刪除