2011年6月15日

芽莊越式料理 Nha Trang Vietnamese Cuisine > Tuttimelon


今日媽媽休息一天, 所以和姐姐出沙田吃晚飯, 聽聞沙田開左芽莊, 所以就快trytry :)其實平日公司附近都有一間~ 間唔中都會去到訪一下~ 家姐又想試下~ 咁就比較下有冇分別la :)

我地order 左3樣野 :

會安軟穀蟹卷$48
the crispy fried soft shell crab is well balanced with crunchy and cool fresh cucumber and herbs in this salad roll
其實之前食過~入面有一舊好大ge 軟殼蟹, 加埋入面好多蘿蔔絲同埋青瓜同埋d 菜, 出面係用紙米包住~唔錯好味~同ricepaper 差唔多~
潘良蝦仁涼伴燒茄子$54
Delicious sweet and tangy pomelo with smoky grilled shrimps in a zesty lime dressing, Topped with roasted shallot chips and cashew nuts,
第一次食lei個~有驚喜wo! lei 個其實係冷盤黎ge~ 蝦其實我mama地~ 但係 同埋my favourite ge 茄子食上面有d 炸左ge 蒜片加腰果~ 脆脆地, 再加埋佢有d 醬汁, 酸酸甜甜~ 好味道ar!!
但睇返佢個description 原來先知佢個汁係 用左柚子汁~又食唔出wo :d

河內蕃茄蟹檬 $48
The extract the flvor, the crabs are pounded and crushed, cooked and filtered then mixed with dried shrimp, pork and tomato to create this hearty soup.
lei個之前都有食過~ 真係好好味, 特別個湯底真係好蕃茄~ 但係覺得d 蟹丸少左ge!? 係沙田分店少左料定係inflation 少左料 !?

值得一讚ge 就係~ 上菜好快. 不消5mins 已經上左菜~ 好快~ 環境方面~ 可能因為我地係walkin, 所以安排左張臺窄少少~ 隔一個身位, 已經係第2張臺~ 見到有d 好靚好舒服ge 卡位, 但好得意唔係for 4個人, 而且c 型ge~我諗for around 6-8位坐ge~ 我地坐得地入, 由入去到食完, 見到d 大臺都好吉~ 以為冇咩人la~點知出面原來有唔少人起到等梗位~ ja 係如果想坐得舒服d 就記住make reservation la :)

地址:沙田沙田正街18號新城市廣場一期7樓The Menu
電話: 2605 8887

Tuttimelon
after dinner, 之前買左tuttimelon ecoupoun 黎試,所以就襯有記憶快快手用左佢la
佢呢間係自助形式ge~ 乳酪雪糕都有唔少味選擇
有士多啤梨, 朱古力,西瓜,黑芝麻,原味, 益力多, 當中除左朱古力冇試之後其他都試晒


西瓜同士多啤梨味都好真~ 唔錯幾好食
原味~ 反而mama 地 , 唔太好食 比較起其實幾間froyo 店黎講
益力多: 我覺我唔太似益力多味~反而有d 似韓國飲品0個隻鮮奶忌廉
黑芝麻: 開頭見到個名唔打算試~因為個怪覺得~ 出奇又好好味~ 好黑芝麻味好正氣wo! 不過比較飽
配料方面, 我只係試左荔枝味ge 珠珠同埋麥槺
荔枝味ge 珠珠都okay
麥槺都okay, 不過覺得hollycow 0個d 新鮮dd~
菠蘿: 我家姐話好唔得wo~ 所以唔好試
買左2大bowl 真係好full ~total 買左around $90 ~



地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期1樓123號舖
電話: 2606 4900



食飽飽, 想健康一點, 步行回家~ 看見月光又大又圓~好耐冇見過~ 考試後滿足的晚餐 :d





 

沒有留言:

發佈留言