2011年6月24日

近又吉列黑豚專賣店 Kinmata Tonkatsu

HAPPY FIRDAY~ 今日食生日飯AGAIN * 朋友懶神秘唔講邊到食~ 只係講mk~ yo 原來係食日本野~
因為事先booking 左~所以有得坐卡位~ 估佢唔到原來lei 間野都幾冽人等位~ 平日搵開食開都冇留意lei 間野~
order 完美食之後, waitress 好快就送上2碗芝麻比我地~

其實我都唔知用黎做咩ka~ 見到好似幾好玩~就不停鍾鍾鍾

鍾到芝麻粉末la~

然後再加lei 個黑豚醬落芝麻粉到~

就係lei個芝麻醬la~ 原來做咁多功夫係用黎點一陣ge 吉列豬ka~

首先送上第一個定食~ 吉列黑豚柳定食

除左吉烈豬扒, 重有一個湯,前菜同埋飯ge
唔好為lei 舊係腐魚~ 其實係麻醬豆腐黎~ 唔錯幾好食 冷冷凍凍~而且好滑~一啖過~爽!

麵豉湯~ 好飲wo~! 平日麻麻地麵豉湯ge味道~ 因為覺得好味精~ 但lei 個飲得出係有好多湯料煲~ 第一次飲日式湯唔係勁濃ge 味贈 ~olay!

黑豚豬扒~ 其實我覺得冇咩special~ 佢有2隻ge~一隻肥d ~一隻瘦d ge! 我個朋友choice 左 肥d 0個 *0* !真係唔夠肥咩~ 佢話好食d wo :s

一咬落去好鬆軟,但一睇 *0* ,食完真係好怕變左豬扒~ m~ okay la~ 一次就夠!!
另外其中一個定食有一個炸物, 我地選擇左南瓜~ okay wo~ 唔似平日d 天婦羅~ 可以佢係出名做吉烈ge 野食~ 所以佢d 炸粉整得好好~唔好一咬落去成口粉~ 炸出黎d 粉好幼細

另外一個前菜, 胡麻蕃茄~ 好好味ar~ 因為我鍾意0個個芝麻醬, 好似平日我地食日式沙律0個芝麻醬~

SET 入面另一個炸物~係吉烈甘筍~ 唔錯~幾得意WO~

蓮藕炸蝦餅小食:唔錯~ 幾得意感覺~ 咬落去爽爽脆脆~ 好有口感
佢好得意~每一碟豬扒都會有好多刨好ge 椰菜絲比你(而且係不停幫你REFILL), 唔知係咪解熱氣lei?

佢有3隻sauce 比你ge~ 左邊一隻係點豬扒ge~ 右手邊0個2隻係點菜食eg~
點菜用lei2隻: 青瓜沙律醬 & 蘋果沙律醬

左身邊係青瓜沙律醬 : 味道淡淡青瓜味酸酸地~ 幾醒胃
加手邊係蘋果沙律醬: lei個反而食唔到有蘋果味~ 味道有d似hot dog 0個d 醬味
食左lei d 菜的確消左d 滯~ 同埋感覺冇咁熱氣~ 我地食左好多輪菜 !

吉列芝士千層黑豚. 人氣排行榜No.1 $148

真係好多芝士ar!!

而且真係好千層~ 好想知道佢點樣整到個豬扒有咁多層
lei個好食過頭先0個個好多! 因為佢一來有我鍾意ge 芝士~ 芝士味道濃得黎唔會好溜~ 而且佢lei 個千層ge 口感做得好好~唔會好似頭先0個舊冇咩層之 :D

順手 +$10 轉左鳥東~ 唔錯~幾彈牙!

最後, 其中一個SET 有一個DESSERT~ 今日係咖啡奶凍~ 開頭我地見到個樣MAMA 地~ 又飽侃地已經唔想食KA LA~但點知, 一食! E! 竟然唔錯 WO! 因為咖啡味岩岩好~而且一D 都唔甜~最後食晒 !!


環境方面~坐得OKAY~ D 位都唔會好迫~ 吹水一流~ 而且WAITRESS SERVICES 好好~不停幫你REFILL 茶同椰菜~even 佢話只係比1.5 hour 比你~但最後坐左2.5-3hr 都冇趕你走唔錯~不過估唔到lei 間野都幾多人等位~ 可能我冇留意吉烈店 ~
其實我一向MAMA地吉烈GE 食物~ 一來唔健康, 二來一向唔太鍾意食咁炸GE 野~ 所以好少黎LEI D 專食吉烈食物GE 地方~ 但其實都OKAY GE~ 而且朋友有HEART FOR CELEBRATION~又可以試到唔同未試過野食~不過間唔中一次都OKAY LA~ 我唔想做左吉烈豬扒 :S



地址 :   旺角亞皆老街8號朗豪坊11樓13號舖
電話 : 2363 6633 /2363 6633     









 






 



 




 







 

沒有留言:

發佈留言