2010年9月13日

生日慶祝@芽莊越式料理

今天慶祝朋友生日~ 知道朋友C 不嬲'好' 越南0野~ 經過一輪地毯式RESEARCH 發覺出名越南野環境好一般(畢竟生日要坐得舒服)....最後搵左有海景VIEW GE 越南野所以專誠早1個星期BOOKING 點知近海景位 已經比人BOOK 左la ! 開頭有d 想放棄唔想呢間但....最後都係去左lei間~冇抱任何期望入去...點知安排左對海景位第2排比我



都算係睇到


其實lunch 我都會 間唔中食下中環分店~ 第一次黎食dinner ~ 所以今次盡叫晒小食黎試!
由於c 朋友話勁肚餓..所以勁快手點左不嬲諗定ge 2個小食sin~~

         

會安軟殼蟹卷



柚子沙律


之後食左d 野我地諗住叫多5樣野~~ 當我地起問waitress 姐姐 叫蔗蝦定香草肉餅 ge 時間...佢好誠實咁同我地講叫住lei 3樣sin la....lei 2樣可以唔使試..食唔晒驚你地...最後所以叫左4樣sin




 
燒雞撈檬
-lunch 我間唔中都會食..朋友c 話佢d 燒雞好好食 wo

  

越式煎薄餅 
-lei 個係有個咖哩味ge 薄餅包住d 芽菜,洋蔥,蝦仁,同埋都ok 肥ge 肥豬肉 跟住 拎隔黎 d 生菜  包住,另外佢重比左d 好似葉 ge 植物比我地加埋落去食... 食落去陣味好特別 應該係 薄荷葉 黎ge..但係一定一定要包埋落去食...我試過剩係咁食 好難食 !


 
打開左之後...(好多肥豬肉)


 
扎肉粉卷
麻麻地呢個... d 粉卷d 皮太厚! 一夾入面d 野散左...入面有銀耳,蝦,肉碎...反而隔黎扎肉okay~


 
 椰青
越南野始終係重咪精...所以叫個椰青青一青:P


我地好勁咁差唔多清晒D 野食LO!! 開頭諗住佢好多人~點知又唔係WO~ 坐左2.5 HOUR 都冇PAN 我地走




下次都會黎~ 食埋想0個d 野食






芽莊越式料理 Nha Trang Vietnamese Restaurant
地址 :   尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈地下G51號舖
英文地址:Nha Trang Vietnamese Restaurant
Shop G51, G/F, Ocean Terminal, Harbour City, 17 Canton Road, Tsim Sha Tsui
  
電話 : 2199 7779
類別 :   越南菜


因為我知道好飽...所以最後買左個MINI 芒果脆脆蛋糕...起碼生果多冇咁溜


d脆脆好好味...芒果有d 酸..所以感覺唔太滯


無聊經過見到天氣唔錯多手影左

今日真係增肥!!










  

沒有留言:

發佈留言