2010年9月8日

生日慶祝 @ 稻香

8th Sept 係好朋友 J 小姐 ge 生日, 所以我急不及待 book 左佢 9 號食返餐生日飯先得! hehe
J 朋友一直都想去 TST 食放題, 可惜當日我突然要 OT 的關係... 所以改左 location, 近近地, 就荃灣呢! 無奈荃灣無出名的日式放題餐廳, 改一改之下, 轉了火鍋! 也不錯吧, 我本人很喜歡拾下拾下.... hahaha !!

因為稻香出名多人排隊等位, 所以我快快手打去 booking, 本來 book 左 7 點半, 但我 7 點 3 已經去到了, 而且無需要等就可以即時入坐, 可能未到優惠時段呢。聽講 9 點後有優惠, 條龍係超長的.... 屯門個間我見識過, 等過一次都怕怕了

相信稻香咁出名, 應該都有好多人去過食晚飯 or 打邊爐, 的確我十分喜歡到稻香火鍋一番, 因為佢材料新鮮, 而且每點計數, 無左任食 ge 關係, 食物質素點都有d 保証 ge.... hehe! 所以價錢一般都比較貴, 佢 set 左 3 種 price : $38 / $28 / $18, 呢三種係 standard, 當然有其他更加貴的啦!

* 事關當日無帶相機, 而且掛住玩朋友部 iphone 4 , 所以一直都係用手提電話亂拍拍, 像素比較差... keke

滿枱都係食物的感覺.... 我覺得自己實在太幸福喇 !! 呵呵呵 ...


稻香有一個最棒的地方, 就係醬油任添任加 ! (當然收費已包括在內呢)
而且有八種醬料, 任君選擇, 真係見到... 都心花怒放
一定不可以放過 --> 沙爹醬



經過一輪 "混醬" 之後, 你敢唔敢點 ? hahaha

順帶一提, 侍應大姐不斷 hard sale 我 order 一個組合 : 湯底 + 頂級肥牛 + 4 隻新鮮海蝦 = $148
其實一個湯底只不過 $48, 屈指一算 ..... 肥牛 & 蝦平均 $50 ?! nonono .... XD 唔化算


經過一輪洗禮之後... 再次 order :::
其實只不過多左兩碟而且.... hahaha!
右邊那一條, 好似有d 付皮包住牛肉咁, 千萬不要 order !! 因為味道與 山竹牛肉 是一樣的
朋友同我不禁認為, 早上的牛肉球買剩之後......的下場和結果

食到超飽的一晚...哈哈哈
不過好開心ya! 因為慶祝好朋友 ge 生日 ma ! 而且打邊爐氣氛真係好好, 就算大大聲講野, 都唔會有人歧視你
hahaha, 最岩三五知己去暢所欲言 =P


最後, 玩到無野好玩, 用 iphone 4 整左兩張相出黎, hehe













哈哈哈, 無聊到極點.... hehe


::: 餐廳地址 :::
地址 :荃灣眾安街68號荃灣城市中心一期4樓A舖

電話 : 2940 6233
類別 :粵菜 (廣東)酒樓海鮮點心火鍋

消費 : $101-$150

今晚消費, 2 人 total $392

沒有留言:

發佈留言