2010年9月24日

提神零食

今日又同兔仔上學去~
當我地又好眼訓ge 時間比我地見到我地班個為食貓同學仔食梗華園牛肉乾
立即勾起我地ge食 慾 lo!
就係要多謝我地lei 位為食貓同學~ 次次上堂都會帶比我地有靈感買咩零食提神.
好la~ 一take break 嗱嗱聲衝落樓下間百佳打算買
點知sold out 晒 -,- 當我地 發晒 din 起到搵ge 時候 重要撞到為食貓同學
都唔知唔會比佢發現我地搵梗佢食梗0個隻牛肉乾 -.-
之後我地唯有轉移陣地 轉去 7-11
見到旺旺笑笑酥$ 5 /3 包
即買!


華園齋雞粒 $9.9 ,因為見到雞粒Sales 見到咁大包平過牛肉乾,所以就買左呢隻:

沒有留言:

發佈留言