2010年9月4日

印尼餐廳



同朋友慶祝相識12 年...又借d 意 出去食飯慶祝
咁大個女第一次食印尼野~ 其實都幾似 泰國野差不多
去到門口佢係有少少印尼零食買..
我見到好似成塊面咁大ge 蝦片....真係未見過咁大塊
所以忍唔住買左
印尼蝦片 $ 20


  

<><><><>
<><>

豬串同牛串

 
呢個串燒真係好好食~! 真係 食咁耐 串燒lei 隻最好食~ 因為佢燒得岩岩好又唔會'乾曾曾' 又 un 我覺得豬就好好食..反而牛就麻麻地乾左少少..同埋佢個沙嗲醬好好食~ 食到有d 粒粒ge 花生粒! 最後碟醬比我食到乾乾淨淨 

 
蝦喇唦
lei 個朋友highly recommend , 的確值得推介! 佢個 喇沙整得好好食, 因為我唔係太食得辣, 佢係辣得黎有d 奶奶地中和返佢d 辣味..真係好好食 ar!
 


燒醬雞
個汁幾得意..辣得黎甜甜地. 可以一試
 
印尼炒雜菜
普普通通...食得出好似係有落南乳炒


焦糖椰汁糯米
其實我真係真係唔想食呢個! 因為個人真係好討厭椰汁味. 不過我朋友仔話一定要食,唔鍾意食佢幫我食埋, 所以就叫左! 點知一食! 有驚喜wo! 佢係椰得黎奶奶地! 跟住連埋汁入面d 焦糖+糯米一齊食, 煙煙unun! 好得ar!


同場加映起 sueprmarket 買左盒榴槤糕...因為拎起好重,所以買左
不過佢話好甜 wo!

始終印尼ge 食物比較濃味落左好多香料, 所以都係間唔中一餐好~ 不過有機會我會再黎!





 
地址: 尖沙咀加連威老道66號1-2樓
電話: 2367 3287

沒有留言:

發佈留言