2010年9月30日

五代同糖

為左慶祝連放3days hoildays
和朋友dessert 一番 !
之前已plan 去 lei 間 食ka la!
睇完 "狄仁傑之通天帝國" (出奇地okay wo 套戲) 我地就action la
我諗around 10:30 la 起門口拎飛

等左 20-30 mins sin 有位...
可見 openrice ge 力量...相信大家都係睇佢幾多個哈哈笑黎食


0個到地方同其他糖水鋪差唔多...d位都係窄窄地
而且waitress 收野ge 速度都幾快
所以打算坐定定吹水..lei 到就唔係幾好la~

講返野食sin
我秋order 左佢地ge 五代同糖精選($98): 分別有心太軟+雪糕 (雲尼那/綠茶/朱古力), 日式焦糖燉蛋 & 蘋果脆脆
五代同糖精選($98)


蘋果脆脆-好特別底下有好多一片片酸酸ge蘋果加埋上面真係好脆ge cookies 個味好 match (推介)
焦糖燉蛋-個味好似曾相識...但又講唔出起邊到食過...同出面ge 燉蛋分別不大


心太軟+雪糕: 我地黎都係為左佢ka! 不過....冇我想像中咁正..雖然一吉落去真係 有勁流出黎ge 效果...但係外層焗得唔夠脆所以扣分! 不過都可以一試....見到佢流出黎0個下真係好hapi


北海道奶凍($25)- 味道OKAY..都重奶味..不過覺得好似綠林正宗D!



宇治金時($35) - 水準都OKAY ...抹茶綿花冰配紅豆加實正ge 豆腐加d 一粒粒唔知叫咩..可能食得太多糖百府la...所以覺得冇咩特別~

好滿足地為lei 個星期ge 工作天畫上句號yeah !





地址: 尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貨銀行大廈地下8號舖
電話: 2723 3383   

沒有留言:

發佈留言