2010年9月2日

Italian Tomoato~~

我地2個為食野又黎出發la~
開開心心完滿地買到2011 年GE schedules



心情太happy la!! 我地又食cake 做正餐~ yeah!!!
italian tomato 其實中學時期已經好鍾意食
我重記得以前tst 係有間係有得2個hr 任食
可惜宜家冇左lu~~~
咁多件cake 要我地千挑萬選...最後叫左

J 小姐的朱古力榛子芝士蛋糕-朱古力味很濃, cream 入面會食到一片片ge 榛子粒粒

我的Blueberry New York Chesses Cake - 略然甜左少少...好彩上面酸酸GE Blueberry 中和返.同埋好鍾意食佢個實實GE餅底!!

Green Tea Lattes - 抹茶同奶GE 分量可以...但比較喜歡Starbucks 那杯多些...可能是抹茶粉分量重D


CHEERS~~

又平又happy  的dinner :p





地址: 旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓11號舖
電話: 3514 9083

沒有留言:

發佈留言