2010年9月19日

wedding party @ ISQUARE 利寶閣

16.09.2010 Thur

今日係堂家姐結婚大日子, 佢係我細細個開始見住佢...直到佢而家終於結婚喇 ! 諗返起都覺得時間過得好快呢, 難怪阿伯 & 伯娘今晚笑到見牙唔眼呢! 緊係喇, 見住自己個女出嫁 wor... 我係旁人都 feel 到個人幸福感覺呢 * 而且新娘 + 新郎真係好襯... 兩個都靚仔靚女, 羨慕死人, hehe

當晚就係 isqaure 24樓 ge 利寶閣酒樓擺酒, isqaure 新落成, 樓上有好多食店, 而且好多中式酒家都係 for wedding party 用, 全因為落住個維港, 真係好靚呀... 比起酒店更加佈置得very good 呢!

我好想影下當晚個場, 不過太多人了, 我無周圍走到, 有d 可惜呢

唯有 post 當晚某部分 ge 餸菜出黎呢


當晚餐牌














乳豬好好味呢

個"非"翠蚌好爽口, 又新鮮, 一流呀

左右兩邊係帶子肉, 中間係蛋黃, 諗起都覺得正

節瓜浦, 我自己都識過架, 不過人地中間放瑤柱
但我就係魚肉, 哈哈哈, 差得遠呢

鵝掌我就麻麻地, 因為我怕左個口感...hahaha
不過隻鮑魚呢...雖然唔係好大隻, 但一樣好開心wor
我好似第一次去飲, 係有鮑魚食架, hehe!!


沒有留言:

發佈留言