2010年10月4日

小食記 ** A1 切件蛋糕

今日 OT 得咁辛苦, 放工緊係要安慰返自己先得
(其實只不過 OT 左兩個鐘, 講到好嚴重咁, hahaha! 為食總係多多藉口的 XD)

屋企附近有間 A1, 都幾鐘意佢d 麵包 & 蛋糕架, 感覺高級dd, hehe
特別有個monkey 樣 fe 雪糕蛋糕
我一直都等緊有人係我生日個陣送比我
哈哈哈 我好卑鄙呀 !!

上次試過草莓蛋糕, 今次揀左 "抹茶栗子蛋糕"
其實我未試過栗子味 ge cake 架, 不過係土仔 ge 誘惑之下....好! 就試試

可惜令人好失望......因為我覺得好甜呀
唔知係未本身咁甜, 定 A1 整得 mama 呢?
好彩個綠茶海棉蛋糕好好味,補返數 呵呵

$15 per one  特價中   hehe

沒有留言:

發佈留言