2010年10月16日

零食天地 合桃

考試將至, 係時間又要搵食黎令腦筋靈活下la~ 坊間成日話合桃補腦, 前排家姐起元朗真係買左包合桃比我補一補, 唔知係咪真係work 呢~


核桃中的磷脂,對腦神經有良好保健作用。核桃油含有不飽和脂肪酸,有防治動脈硬化的功效。
核桃仁中含有鋅、錳、鉻等人體不可缺少的微量元素。人體在衰老過程中鋅、錳含量日漸降低,鉻有促進葡萄糖利用、膽固醇代謝和保護心血管的功能。核桃仁的鎮咳平喘作用也十分明顯,冬季,對慢性氣管炎和哮喘病患者療效極佳。可見經常食用核桃,既能健身體,又能抗衰老。有些人往往吃補藥,其實每天早晚各吃幾枚核桃,實在大有裨益,往往比吃補藥還好。


買返黎係連埋個殼, 要自己meet ge~

$28 大大包 非常抵食

但...岩岩 search 到...100克的可食部分ge 合桃約可提供630仟卡的熱量,相當於白飯熱量的3到4倍, 都係唔好食咁多 la~過下口癮好la!

沒有留言:

發佈留言