2010年10月22日

太子餅店 + mcdonald 蕃薯批

又係我地上學去ge 時間la~, 今日我地又 買dessert 黎做我地ge 晚餐, 由於早左少少走, 可以行遠少少去買下野食, 開頭打算去西九food court 買野食, 但係0個到d 環境...令人唔會想買, 最後去左一間我地未試過ge 太子餅店 試下 先 ..

原來有5間分店
 
芒果撻

甘粟巴菲


橫切面
其實麻麻地... 好似放左一段時間... 唔太新鮮...個puff 好似漏左氣咁. 一d 都唔脆同埋鬆軟. 粟子味okay...但唔係好食...(唔能夠幫唔鍾意食粟子蓉ge 兔仔平反) 所以唔使試下次

地址 :深水埗欽州街37號西九龍中心地下G02號舖

電話 : 2726 2870




Mcdonald 蕃薯pie 


見到m 記又出新野, 我地為食人梗係 try 下 la.
唔錯幾好食...又唔會太甜
如果有更加多番薯粒就更加好....hehe
貪心鬼