2010年10月15日

黑松茶花綠茶(無糖) & 伊藤園濃味綠茶

唔知係咪飲得太多珍珠奶茶, 又睇得太多報道講到呢d 飲品對身體無益, 呢排轉型, 飲返茶~~~

貪新鮮ge 我,見到呢排7-11 又出左新綠茶梗係一試la !

其實我都幾鍾意飲綠茶ka, 因為我飲完茶係好易訓唔著, 而咁多隻茶類入面, 比起其他茶, 綠茶相對黎講刺激性冇咁高, 飲完都訓到,(咖啡OR 茶鹼因少D ) , 而且我好鍾意佢陣味, 所以我都好鍾意食綠茶味ge 雪糕^^




黑松茶花綠茶(無糖)
見佢個包裝有張sticker 話咩 銷售no.1 ,嚴選最高級正宗日本茶花 2 倍100mg, 又見到佢登場, 買黎try 下先!
佢呢隻係好重茶花味ge 綠茶, 本身我係唔鍾意飲好濃味花味ge 茶, 因為覺得好俗, 唔鍾意! 我係by 好清幽 0個隻味! 而呢就就係LA!


藤園濃味綠茶(oi ocha dark green tea)
見到佢寫明係natural catechin 360 mg (天然兒茶素360 mg), ng~ 真係好濃咪係綠茶味

2隻都我都好鍾意~ 出街唔想飲水, 健康之選!

宜家7-11 引入左好多日本ge 新零食, 為食ge 我地睇黎有排試:D

沒有留言:

發佈留言