2010年10月10日

休閑 holiday * 唱k * 甜品 * 小食

呵呵, 黎到星期 6 緊係要好好 relax ! 今日就約左朋友 Y 唱 k shopping 加 甜品!
整日 ge 行程密到透唔到氣....hahaha! 但又好開心, 過左一個勁有意義的星期六
好耐都無試過星期 6 10點幾起身, 早起身 d 時間真係好好用呢

重拾中學時的青春, 我地去左唱 k lunch
以前唱 k lunch 最平最平係 20幾蚊 ~ 30幾蚊
而家 ?! $58 加一
雖然有幾款 lunch set 揀, 不過賣相吸引 d ge, 就要加錢
幾鬼過份, 哈哈
為左自己肚皮著想 wor, 我地揀左個鐵板餐
對 neway ge 食物真係唔好有要求, 可以放到入口已經好安慰了, hehe

鐵板雞脾餐 (燈光太暗了)
仲有粟米 & 咖哩魚旦任食  hehe


可能得 2 個人 ge 關係, 唱左兩個鐘就走了....好唔夠候 lor
我地 d twins 呀...千嬅呀...岩岩先開始咋ma
獨市之後, 真係特別討厭呀  haha
口乾乾想飲返杯奶茶, 朋友話 ComeBuy 好飲, 一離開 neway 對面就有了! so good
*唔留意都唔知道, 原來 tsuen wan total 有 3 間 ComeBuy (以我地所見) 真係誇張
仲有 2 間歇腳亭 (我地覺得唔好飲) 日出茶太, 貢茶.... 真係多到你唔信

試過之後, 都係覺得 大卡斯 最好飲
因為大卡斯 ge 奶茶好香好滑, 薑味亦都恰恰好

行完 tsuen wan, 我地轉移到 kwai fong, 千萬唔好睇少女性 ge 購物力
有時真係嚇到你唔信, 連我自己都唔信....hahahaha 好爛 XD
kwai fong 有個好 good ge 地方, 就係葵芳廣場最上層, 有好多間小食店
好似一個迷你 ge 掃街熱點
不過今日肚仔仲有d 唔舒服...所以我都唔敢食咁多野
連牛雜, 魚旦, 夾餅...通通唔敢掂住呢

 膽粗粗情況下, 見到有間串燒店, 幾吸引wor! 就一串try try 呢, 呵呵
價錢分 4 種
最低一層 $6 per 2 串
中間一層 $6 per 1 串
最高一層, 由右至左分別 $7  $8  $9
司華力腸 $9 都算平呀
老闆娘手忙腳亂中
親力親為 so good 呀

連續行左 5 個鐘, 大家對腳都斷咁制
去左仙跡岩搵d 小食咬下, 仲可以坐下 tim
諗起以前中學時期, 覺得仙跡岩好貴, 因為一杯飲品都 20幾蚊, 唔捨得架. 哈哈
大塊雞 $19
辣味唔太夠


滷水蛋 $11
賣相麻麻地 不過幾入味

離開 kwai fong 之後, 我地竟然返 tsuen wan!
點解呢? 因為.....hehe
因為我地要去 "五代同糖" !! 今日 ge 重頭戲
估唔到除左 tst 之外, 呢到都有分店架
簡直係一個 surprise
上次土仔食完打左blog 介紹, 今次輪到我啦  呵呵
店內環境
張枱設計好得意!!
比到一種 relax ge 感覺人
好似一邊玩, 一邊享受甜品
五代同糖精選
雞蛋布丁 (我覺得奶味好重, 食左一啖已經 say no了...)
朱古力雪糕 (有d 朱古力碎粒, 味道唔錯!! good)
心太軟 (外皮超軟身, 有入口即溶的感覺, 真係好好味, 同朋友超級大讚)
蘋果脆脆 (的確好脆脆, 下面仲有好多暖粒粒 ge 蘋果肉, 唔錯! 幾好味)


見唔見到下面有蘋果肉? haha
其實仲有好多架
睇住d 朱古力流出黎, 真係好興奮, 哈哈哈
朱古力漿暖暖的, 再配埋軟身外皮, 真係一流
*重點推介*
食到飽一飽, 望望時間, 21:10
嗯嗯! 差唔多要起行! 究竟我地要去邊咁緊張呢?
嘿嘿...因為 mrs feild 21:30 開始做特價
我地又點可以錯過呢個難得機會呢 !!! 呵呵呵呵呵....

終於到 21:30 !!
我地今次排第二呀, 好好彩, 好開心呀, 哈哈
因為望到櫃檯入面, 仲有好多比我地任揀呢, 呵呵
收獲 1
草莓鬆餅 (好似過份鬆身, 咬一啖已經散咁, 草莓亦都幾甜)
雙料朱古力 (硬身少少, 朱古力味好重好正)

::: 左起 :::
 雙料朱古力
果仁特韌
提子果仁


忘記了一件重要的 jet so 事要介紹下!!
馬莎小食現在有 discount !!
指定小食中, 三件以上有 85 折
yeah
以下係收獲之一....hehe

*朱古力並不包括 85折 的貨品中*
只係做緊特價 $16
夠哂苦味的朱古力, 朋友同我超喜歡

呢兩隻餅就有 85折 優惠了
麥餅未食過, 今次可以 try try
茶餅已經變左我的喜愛, 換左包裝 wor

沒有留言:

發佈留言