2010年10月15日

小曼谷 > 豪華餅家> 金滿堂


今個星期5 不用上學, 明天又HOILDAY ~ 我當然又"借家依"又美食一番~ 黎個HAPPY FRIDAY!
今次相約朋友以還遮為名, 食野為由, 去左九龍城食野LA!
其實有一年我都起呢頭返學... 都知道0個到頭有好多野食, 特別係泰國食肆.


今次我地簡左LEI 間泰國餐廳 小曼谷泰國美食. 開頭諗住今日星期5 應該都要等一等位KA LA~點知去到拎飛, 等左1MINS 都冇佢就叫我地過對面馬路0個間鋪頭LA~ 發覺佢地D 出名D GE 餐廳都會起自己附近開多幾間鋪, 避免D 客人冇耐性等.




餐具, 見唔見到佢個名?


蒜蓉包
唔錯, 焗得幾脆, 但掛住吹水, 放左唔夠30 MINS, 再食已經 好快就'UN' 左;S


泰式菠蘿雞肉炒飯 $ 40 (另有牛/豬選擇)
個飯底係用咖哩炒,唔錯幾好食~入面食到好多蛋絲, 上面鋪左一層肉鬆, mix埋一齊食個味好夾,發覺(肉鬆x咖哩味)係好組合黎 !不過最唔好係有我地最唔鍾意GE青豆,蘿白,粟米粒起入面! 我朋友好憎食提子乾~ 所以我地費左好多時間先西走晒D '三色粒'!!






芝士蝦丸
一上碟...比佢嚇一嚇~ 嘩! 咁大粒ge!

haha 我為蝦丸揭開新秘面紗!!!...入面就係有D溶左ge 芝士la..有d 似食梗pizza huts扭扭脆批d 芝士
呢粒蝦丸其實都幾真材實料, 因此蝦味十足~ 而且非常彈牙,再點下佢提供酸辣醬, 感覺上減少左芝士帶黎溜溜ge 感覺,  不過都炸得幾油下


就黎食到尾聲, 朋友食埋ge 時間 發現粒芝士已經變返固體, 睇真d 都幾嘔心而且幾油.. 所以健康著想都係唔好食la!




雞串 &牛串 $9/串 (左下係點蝦丸酸辣醬, 左上係點串燒ge 沙嗲醬)

雞串唔錯~ 燒得幾好食, 雞肉幾嫩
牛串我0個串就冇咩問題, 係難咬dd, 但 我朋友0個串好多筋, 見佢食得好辛苦
不過最值得讚係佢個沙嗲汁, 無論串肉好唔好食, d 汁就係靈魂所在, 我地因為d 汁, 就算舊牛有幾un 都要食晒佢lo, (我重見到我隔黎0個臺個男人拎個包蒜蓉包黎點個汁食lo~)
大合照( 可見到蝦丸ge大大比例)

埋單$168 都okay , 不過環境就好麻麻, 地方好窄, 同埋張枱好細張,,所以建議叫野食,想叫多ge 時候, 分開幾round 叫好d~ 唔係放唔晒!


地址 :九龍城南角道8-10號


電話 : 2716 7828

豪華餅店
食飽飽就周圍行下, 見到歷史悠久ge 豪華餅店, 以前讀書ge 時間好似冇幫襯過(0個時我一d 都唔鍾意食麵包, 反而宜家okay, 買d 比屋企人做手信sin :d)

古舊鋪面
我見到佢鋪面貼左d 報紙, 提到佢蛋撻好出名, 但我見到係酥皮己見係冇興趣, 同埋佢卷蛋都係駤名之作, 可惜我都係冇興趣


我朋友話佢朋友有時會專登黎買蛋糕皮黎整蛋糕, 因為成平重平過自己整wo!之後另外加工, 入面所有ge 餅款全部都係d 舊式ge 餅類(e.g 合桃酥,雜西餅,沒菠蘿包,雞尾包)


 
香蕉蛋糕$ 12/3
因為見到0個個ar 姨起到sales 又話無糖, 講到咁健康, 個樣又成個磨菇咁,幾得意所以買左.但係個蛋糕好乾身, 而且買ge 時侯我係唔知係香蕉味(我一向唔鍾意蕉味), 所以 唔得
麥包 $ 12/3
開頭打算買個大麥包, 但人總係貪心, 想多試新款式, 所以買左個細黎試味. 食得出係用左好多麵粉整, 唔會好似宜家d 連鎖餅店咁, 落勁多發粉, 入面係空心. 但又唔覺得特別好食wo.


十字包 $ 12/3
見佢個樣靚靚仔仔硬硬正正所以...買!!

zoom up 入面有好多提子乾ka! 好彩我宜家都食提子乾, 佢個質地一d 都唔係麵包質地, 勁似mufifn , 呢個最好食


地址: 九龍城衙前圍道136號
電話:  2382 0383     





 金滿堂


戲肉黎la! 其實今次黎九龍城主要ge 原來都係滿足下我lei個 甜品王ge 要求, 就係試下出名ge 金滿堂ge 心太軟!!佢又係好似小曼谷咁 , 一條街開左2,3 間鋪, 唔知係咪落毛毛雨, 所以一拎飛就直入唔使等, good!




幾鍾意佢menu ge design 每樣甜品都會有相, 唔使好似其他甜品鋪咁, 起到估估下, "左裝右裝"下隔黎人地食咩 :D

心太軟 $ 35 (雪糕味: 曲奇/綠茶/士多啤梨/朱古力)
好靚靚 d 圖案 吱得


可能我期望太高, 有d失望,入面d 醬唔夠熱, 只係暖, 同埋個外殼一d 都唔脆, 只係普通蛋糕 ! 不過我lei 個朱古力迷mix 埋個雪糕照食, 唔理!(好雜食)


我地完成ge 藝術之作<<火~舞~黃~沙>>

之後見到隔黎食梗好正,好nice ge 食客重話比我地聽咩黎, 我地跟!但好似同張相有d 出入....


士多啤梨拿破侖 $ 28

高分!因為新野, 未起其他甜品鋪食過~ 同埋我好怕食到D 藥水味GE 果JAM 味, 但LEI 個一D 都冇~ 而且個拿破侖整得好鬆脆! 不過如果再多D CREAM 會梗好! 



之後心痕見到佢個咖啡雪芭, 再睇埋佢個description 再加上見到佢有出Q 版細粒, 所以再order所以過下口癮!難得少可黎到九龍城~

Q版咖啡雪芭 $ 17
可能我鍾意咖啡味~ 所以我好鍾意食~ 加上雪糕混上我鍾意ge 合桃~ non- stop 咁食ar! 而右手邊0個舊係咖啡涼粉, 但我只係食到涼粉味, 如果將雪糕同埋涼粉mix 埋一齊放落下, 感覺係最好ge!

今日食左好多好多野.... 真係好飽, 又飽到訓唔著, 我幾時先唔好咁為食ar >0<

地址 :九龍城城南道5,6,9號舖                                 電話 : 2383 3102




















沒有留言:

發佈留言