2010年10月16日

鉅記紫菜肉鬆鳳鳳卷


前排媽媽到澳門走一趟, 知道我為食~ 買左紫菜卷塞住我把口haha~ 其實宜家同圍都係鉅記, 就連hk 都開左分店, 上次同兔仔睇過, 冇記錯係比澳門貴d ge!

我記得細個0個時, 鉅記其實冇宜家冇出名ka, 可能拍左 "十月初五的月光" 加埋ar 蔡蘭叔ge 廣告效應, 咀香園以前ge 風光已經比佢'come' 晒lu ~~ 其實我覺得味道差唔多, 不過有得選擇我2間都唔選擇 , 我都係鍾意d 沉實 d ge 香記多d :d , 但係鉅記真係周圍都有, 質數又唔係差, 所以抵咁多人去買~~

鉅記紫菜肉鬆鳳凰卷
一盒有3條, 一條有5塊



覺得今次冇之前咁好食(冇咁鬆脆, 面對肉鬆少左), 唔知係咪唔夠新鮮, 呢盒係起威尼斯人入面買, 成日覺得唔係響手信街買, 始終d 貨去得唔快, 冇咁新鮮~

但係一開左~ 個口non stop咁食晒~ 真係要學下點樣節制 !! 












沒有留言:

發佈留言