2010年10月10日

京都高級宴會廳

星期日又係family day
通常family day 都會慣例去飲下茶
平日我地係會去稻香..聽聞媽媽說京都宜家d 水準好返d~
所以我地又貪新鮮就去一去~
唔講都唔記得今日係 10月10日10年
唔怪得經過大會堂十分熱鬧
數埋數埋 都起碼有5,6 pair 新人註冊!


因為之前食物質數下降~ 所以起碼有成2,3 年冇幫襯lu~
隔左咁耐黎到sin 發覺裝過修.




   


應該今日有人起到擺酒~ 所以椅都笠左椅套~個椅套幾得意


鮑汁炆鳳爪 $ 28
幾好食~ 炆得幾入味~ 汁入面有好多粒粒ge 花生~ d 汁陣味好似平時屋企煲湯味道~飲左2啖我家姐先同我講好肥ka!!!

排骨陳村粉 (中點)
好一般~ 個粉勁乾, 倒左d 豉油諗住 'no' 下佢都整唔散d 粉...依然重係一舊舊:s

南翔小籠包 (大 點)
都係好一般..個皮整得唔夠薄, 但係我一夾 個皮就穿左 :o

蟹子燒賣皇 (大點)
我一向唔太鍾意食~ 所以okay la !因為食到隻大蝦

北海道春卷 (中點)
見佢賣相okay 所以點了, 有d似 已結業ge 品味人生ge 賣相
幾好食~不過好多油!!

招牌流沙包 中點
見到有流沙包, 立即點了, 開頭見到個皮係 黃色有點失望(感覺唔正宗)

但大大啖咬了一口~ e 有驚喜! 真係有流沙流出黎~ 不過流沙可以多d lo!


上湯灼菜心 (中點)
食到飽飽, 食返d 菜清一清

總括食物質數okay, 但係經常漏單! 我地total 要重神入過3次單先可以食到晒我地要點ge 點心. 不過環境唔錯~ 幾寬敞 唔好會似稻香坐得咁迫.!





地址沙田源禾路1號沙田大會堂平台


電話: 2606 6222  






行左陣街街之後請左佢地食食 北海道雪糕~媽媽都大讚!


菓匠茶屋
地址: 沙田正街18號新城市廣場一期2樓City'Super

沒有留言:

發佈留言