2010年9月12日

彩晶軒 V CUISINE




家姐將會響LEI到 擺酒...
所以主人家特地相約雙方屋企人黎試一試菜
看看環境如何



 





蘿白千絲酥(炸) $24/3
我記得細細個0個時成日起 美心酒樓必叫ge 點心! 呢到都做得好好..酥皮好鬆軟..可能人大了, 宜家做完有d 溜


鮮茄蛋脆腐皮卷$20/4
個sauce 好好食!! 大家食完一啖都拎個匙羹勁食佢d sauce!款式幾新穎

 


黃金奶黃流沙包
宜家起酒樓少左搵到流沙包...lei 個真係要讚..一咬落去..真係d 汁多到整到我件衫都係 lo!



沙嗲金錢土$ 24
黑椒味幾重...幾爽口唔會好靭~好味

 
蠔皇鮮竹卷
冇食到 :p




牛奸菌燒賣($12/2件 ; $24/4件)
其實0個d 所謂ge牛奸菌我覺得係 雪耳黎lo~ 不過平日我麻麻地燒賣都覺得幾好食
另下一讚係佢會考慮埋d 人少飲茶ge 顧慮..真係 有得分別叫2粒/ 4粒..咁樣人少飲茶都唔怕..可以叫唔同款式點心黎試

招牌櫻花蝦炒飯$98/ 份
不俗~


   
雪山奶皇包$14/2件












出面脆脆柔軟ge 皮殼配埋入面熱騰騰ge 奶皇勁想食埋隔黎0個個 :p



椰皇燉雪蛤
真係值得一讚! 我唔鍾意食有 椰子味都覺得好好食~ d 蛋白燉得好滑 ! 我覺得有需要冬天再黎食下!


lei 間酒樓其實我諗佢係想做新式酒樓...因為見佢做飲宴 都比顧客選擇西式 / 中式 擺法, 而且佢d 點心款式都幾新穎,而且質數不俗, 岩我地呢d 鍾意試新野ge 小妹妹 :D
但係如果鍾意食傳統野係老人家就未必鍾意. 我重有好多甜品未試!

重有諗似擺酒 要考慮一點, 就係佢樓底唔係太高, 但裝修okay ..到正日飲ge 時候再黎report !


地址: 荃灣楊屋道8號如心廣場3樓301號舖
電話: 2408 0099

4 則留言:

  1. 擺左酒未呀? 因為我到book 左呢間呀..好想八多D =^.^=

    回覆刪除
  2. haha 擺左la
    你想知道d 咩野 lei ?

    回覆刪除
  3. hello,唔知你會唔會有當晚擺酒嘅相分享下呢?
    同埋可唔可以分享下呢間野擺酒嘅意見呀?
    麻煩哂你呀!

    回覆刪除
  4. 冇問題冇問題~~
    我會 lei 幾日打返一篇有關lei 間酒樓ge blog:)
    你得閒再黎睇睇 ;)

    回覆刪除