2011年5月9日

悠閒日假-得如酒樓




janice 很喜歡high tea 這些少奶奶生活, 所以特意請了一天假, 放一天悠閒的假期^ ^
本身plan 了去米芝蓮推介的 添好運, 但無意比我地發現左油麻地有一間好古式ge 茶樓, 係以前細細個推車仔點知~ 所以就即興轉左地方la ~



真係有人推車仔ka!!


好古色古香的佈置


lei到裝修...真係幾舊~ 但唔算話好dirty ~ 大部份客人都係d已退休ge....老人家 ,不過冇所謂la~ 我都只不過係為左食食食!

單看水晶燈, 就能猜測到茶樓有一段歷史


推車仔的大姐成個場只得2人, 我們心急的小妹妹, 終於可以order !


燒買: 味道和平時吃的差不多


牛肉: lei 隻牛肉同我地平時食ge 不一樣~開頭我地重以為佢比錯左我地~ 因為個樣有d 似 燒買,


馬拉糕: 好耐得冇得過一磚磚ge 馬搵糕la! 宜家大部份茶樓ge 馬拉糕都整多好似蛋糕仔咁樣, 一係就係千層馬拉糕, 我都係鍾意lei 隻 古法ge 馬拉糕more

珍珠雞: 好大隻!!大過隻手lo!! 一開~ 勁多料lo~ 但係真係食唔晒....
原本諗住try 埋大包ka! 不過真係太飽 ~ 所以都係放棄左

入面好多料,有好多肉, 叉燒...但我喜歡糯米more~~

最後埋單, $70 only~~

食物又稱不上好好味, 只係想感受一下兒時有推車仔點點心的感覺~ 如果有潔癖的人仕~ 不太建試試





地址 :

油麻地上海街378

電話 : 2388 3881


入到門口~已經覺得有點古舊, 再搭一部好像唐樓的lift 到2/f , 這間茶館其實有1&2/f, 但今天可能是平日, 只開了2/f ^^
不用等位, 已有一張吉臺 !!yeah~~

沒有留言:

發佈留言