2011年5月21日

抵食金水壽司下午茶

黎到屯門, 突然講開壽司, 打去問下午茶時段又有 6折wo! 所以我地好快就決定左食lei 間la!
佢地由3:00-5:30 係下午茶時段, menu 大部份壽司小食都有6折~ 所以都十分抵食~ 2:45開始派籌, 相比起tst,少好多人排隊ar!! 真係根~~

janice 很愛的軍艦:螺肉,八爪魚,吞拿魚...味道很好~ 用料新鮮, yummy
三文魚壽司: 唯一食eg 生野, 冇我唔鍾意食ge 三文魚皮ge 三文魚, good!

當然唔少得~必叫ge :
火炙鰻魚壽司: ng~~ 好好味ar! 我真係真係好鍾意食鰻魚ar! 反而見到佢menu另一隻叫海鰻ge冇咁吸引, 唔知係咪冇咩色水:p 不過都要睇下運氣,因為我地見到隔黎0個臺個小朋友條鰻魚燒得好燶, 火準唔穩定ar xd
火炙三文魚壽司: 除左鰻魚, 呢隻都係必點ge 壽司~ 入口即溶ge 三文魚, 加埋上面小小蔥花一齊食~ perfect!

見到隔黎0個間串燒, 我地食唔到都要起lei到叫返幾串過下口癮先!
東菇串: 麻麻地, 唔係好食lo
茄子串:我地好鍾意食茄子! 點知食完好失望, 因為中間茄子肉好淋, 而個茄子皮又好硬, 怪怪的
翠肉瓜串: 我鍾意ge翠肉~ 正正常常la~
我地知道lei 到係主要食壽司出名, 所以我地放過佢la :p

煙肉金菇串: 金菇肥牛就食得多,金菇煙肉真係第一次食~


唔錯味道好match~ 不過都係壽司好食d!
食左咁多樣野~ 埋單只係 $97 咋!!!勁抵 !! 下次再黎食過 !!




地址:屯門屯隆街3號屯門市廣場二期地下
電話: 2452 1668


 


沒有留言:

發佈留言