2011年5月9日

悠閒日假- Crabtree & Evelyn The Tearoom


 我地好乖, 去完圖書館, 話咁快就到左我地boooking ge 時間, 去下一round la
真係我地好looking forward ge crabtree cafe la!

諗左好耐~我都最後booking 左 室外, 因為只得得一張戶外ge 木台, 開始我地都驚會好熱, 坐得唔舒服, 好彩有少少風吹埋黎都幾舒服~


玫瑰花茶茶具
玫瑰花茶: 味道好清, 另外可以加蜜糖, 但大家認為不加, 味道清d 好飲d~~
店舖非常體貼, 知道玫瑰花可能會從壺內走出~所以玫瑰花茶, 特別會有一個茶隔, 以防客人飲到玫瑰花粒, 相信這個貼心主意應該是女孩子想出來,(很難想像有男孩會有這樣貼心的主意)
 甘菊花茶: 味道有是清新版的菊花茶 , 發覺每一款茶都是用不同的茶具~
所有ge 餐具都好精湛, 我地都好想擁有 !

 正為我地的茶具拍照時, 我們的3層甜品也送上 ! 貌相相當不錯 !

上層是sone

中層:是果tarts, 巧克力
底層: 三文治,香腸酥& 火腿酥

三文治都分量也不少
什果撻: 入面係吉士醬黎~ janice 知道係佢唔鍾意ge 吉士醬就give up~ 我覺得okay 但係甜左少少

士多啤梨果撻

入面係實實地似餅ge 野~ 但係已經有d 溜, 所以食晒士多啤梨就放棄
連scone ge sauce 都用一個好靚ge dish 盛住~
 sauce 分3種:  奶油 , blueberries & strawberries jam

因為戶外關係, 間中會吸引到2,3隻雀仔黎覓食~ ~ 另外多左個娛樂~ 就係餵雀 !



一路慢慢品嚐美食, 喝一啖花茶, 談談國家大事 xd , everyweek once day, it sounds good !!! <<<<<<<dreaming


快樂不知時日過, 就係咁坐一坐就冇左2個hours



地址: 灣仔港灣道30新鴻基中心1樓126號店
電話: 2511-0868






見到室外, 原來係有2張臺, 要張係我地好似雀籠, 另外一張應該係加左冇耐~ 同隔黎oliver supersandwich 好近~再留心留意一下~原來隔黎0個張臺, 原來係韓國女仔黎ka! 真係識choice~ choice lei ~我都本地人, 都係第一次黎咋 :p

沒有留言:

發佈留言